Код: 317877Назва:
Інноваційний маркетинг
Анотація: Курс «Інноваційний маркетинг» дозволяє сформувати систему знань щодо особливостей використання новітніх інструментів маркетингу. Розкриваються поняття, види та техніки, що дозволяють інформувати цільову аудиторію не тільки в офлайн просторі, а і в цифровому середовищі. Розглядаються механіки використання найсучасніших інструментів маркетингу для досягнення максимального ефекту інформування цільової аудиторії. Наведено механізм оцінки ефективності використання різних інструментів. Дисципліна охоплює повний цикл – від поняття до аналізу сучасних прогресивних методик та підходів, визначення ефективності використання найновіших технологій для досягнення цілей маркетингу. Дисципліна передбачає багато практичних завдань та досліджень.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: ІІ Кількість кредитів: 4 Форма контролю: екзамен Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингуРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеностіРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовамиРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти нимиРН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб'єктаРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингуРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішеньРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомівРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програмРН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб'єктами ринкуРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпеченняСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг", "Статистика"
Зміст дисципліни: Тема 1. Поняття інновації та інноваційного маркетингу
Тема 2. Інноваційні інструменти маркетингових досліджень.
Тема 3. Віруснии? маркетинг: ефективність без витрат.
Тема 4. Екологічний маркетинг - сучасний тренд
Тема 5. Партизанський (нестандартний) маркетинг.
Тема 6. Email-marketing в діяльності компаній.
Тема 7. Івент-маркетинг та його ефективність.
Тема 8. Нейромаркетинг: теорія та практика.
Тема 9. Cross reality - погляд у майбутнєРекомендована література: 1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. - К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. - 252 с. 2. Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. -К.: Фабула, 2021. - 144 с. 3. Свитвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуі?цію даними. - К.: Наш формат, 2019. - 152 с. 4. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.5. Маркетинг : навч. посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара, Л.О. Ярош-Дмитренко / за заг. ред. Старостіноі? А.О. - К. : "НВП "Інтерсервіс", 2018. 6. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посібник. - К.: Інтерсервіс, 2019. 7. Caminotti E, Gray J. The effectiveness of storytelling on adult learning / Enzo Caminotti, Jeremy Gray // Journal of Workplace Learning, 2012, Vol. 24 Issue: 6, pp.430-438.8. Hausknecht, S., Vanchu-Orosco, M. & Kaufman, D. New Ways to Tell My Story: Evaluation of a Digital Storytelling Workshop for Older Adults, 2016.9. Hartley J, McWilliam K. Story Circle: Digital Storytelling Around the World / John Hartley, Kelly McWilliam. - John Wiley & Sons, 2009 р. - 328 p.10. Paull, C.N. Self-perceptions and social connections: Empowerment through digital storytelling in adult education. Ph.D. thesis, University of California, Berkeley.11. Survey http://digitalstorytelling.coe.uh.edu/archive/survey/T7_Reasons.pdfФорми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою:
поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання);
підсумковий контроль/екзамен - 40 балівМова навчання: українська