Код: 317887Назва:
Методика викладання управлінських дисциплін у вищій школ
Анотація: Курс «Методика викладання управлінських дисциплін у вищій школі» спрямований на формування спеціальних знань з дидактики, методики, технології та практики проведення занять з управлінських дисциплін у вищих навчальних закладах; набуття вмінь і навичок для організації навчального для. професійної підготовленості магістрів до навчання студентів.
Основна увага приділяється формуванню системи знань про зміст, планування й організацію навчального процесу, педагогічні методики, технології, підходи і методи навчання, закономірності інноваційного розвитку освітньої системи, особистісно-орієнтовані, інтерактивні, інформаційні кредитно-модульні технології навчання.
Дисципліна охоплює повний цикл набуття практичних навичок педагогічної діяльності у реалізації методики викладання маркетингу в навчальному процесі в умовах адаптації вищої освіти до європейської системи навчання та в умовах карантинних заходів; розроблення навчальних програм як вихідних документів у плануванні й організації навчання; проведення лекцій, семінарських занять; дискусій і ефективного використання навчальних засобів, у т. ч. в умовах карантину; обґрунтованого оцінювання знань студентів; набуття якостей майбутнього викладача; відповідального ставлення до виконання його ролі; постійного саморозвитку, самоконтролю і самовдосконалення.
Архітектонікою програми навчальної дисципліни передбачено два рівні. Перший розкриває загально дидактичні й методичні засади навчання. Другий рівень закріплює отримані знання й спрямований на оволодіння методиками й технологіями викладання маркетингу та набуття практичних навичок у сфері педагогічної діяльності у вищій школі.Тип дисципліни: НормативнаРік навчання: ІСеместр: ІІКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): д.е.н., проф. Россоха В.В.Результати навчання: Сформовані компетентності, про що свідчать:здобуті знання теорії; набуті вміння і навички; критичне мислення; творче застосування знань, умінь і навичок; здатність розв’язувати проблеми, протистояти викликам; уміння працювати в колективі; здатність управляти власними емоціями; сформована система ставлень; суб’єктний досвід застосування знань і вмінь.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: «Маркетинг», «Маркетинг впливу», «Маркетинг послуг», «Маркетингові комунікації», «Маркетингова товарна політика», , «Логістика», «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу»Зміст дисципліни: Модуль 1. Методологічні засади навчального процесу
1. Нормативно-законодавчі, дидактичні, методичні й технологічні засади компетентнісного підходу до навчання
2. Загальні й специфічні закономірності навчання
3. Методики, технології, методи, підходи і прийоми навчання
Модуль 2. Методично-організаційні основи викладання маркетингу
4. Організація навчального процесу викладання маркетингу
5. Типи і форми викладання маркетингу
6. Методики, технології, підходи і методи викладання маркетингу та оцінювання знань з маркетингових дисциплін
7. Інноваційні технології викладання маркетингових дисциплін у вищій школіРекомендована література: 1. Методика викладання у вищій школі : навч.-метод. посіб. / уклад В. І. Кобаль. Мукачево : МДУ. 2016.203 с.2. Жарська І. О. Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навч. посіб. Одеса : Атлант, 2017. 200 с.3. Россоха В. В. Методика викладання маркетингу на засадах компетентнісного підходу. Сучасна соціально-економічна система: парадигма, завдання і тенденції : зб. наук. праць у 2-х ч. Ніжин, 2018. Ч. 2. С. 173–176.4. Россоха В. В. Парадигма "Індустрії 5.0" як чинник формулювання нових освітніх та професійних компетенцій. Нові компетенції для Індустрії 5.0 та управління даними для закладів вищої освіти : збірник матеріалів круглого столу / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. Київ : НаУКМА, 2023. C. 108-111. http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/244815. Россоха В. В., Черемісіна С. Г. Концептуальні засади формування ключових компетентностей фахівців для "Індустрії 5.0". Нові компетенції для Індустрії 5.0 та управління даними для закладів вищої освіти : збірник матеріалів круглого столу / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. Київ : НаУКМА, 2023. C. 12-21. http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24492Форми та методи навчання: Лекції, семінари, практичні, контрольніМетоди й критерії оцінювання: Тестування, опитування, співбесіда,
За рівнями: високий (91-100), достатній (81-90),
середній (71-80), низький (65-70)
Мова навчання: українська