Код: 317888Назва:
Торговельний маркетинг
Анотація: Мета курсу надати поглиблені знання маркетологам з теорії і практики маркетингу в торгівлі (мерчендайзингу). Дисципліна спрямована на оволодіння методами і підходами організації ефективної роботи роздрібної торгівлі (в тому числі і мереж). Розглядаються всі питання від розробки планування торговельного залу, розміщення товарів в торговельному залі та безпосередньо на полицях, а також розробки заходів по стимулюванню збуту. Акцентування уваги покупця на визначених категоріях товару або брендах. Спеціальна викладка-представлення товару для активізації «імпульсних покупок». Розглядаються питання визначення КРІ маркетингових заходів в роздрібний торгівлі. Завдання пов’язані з вивчення сучасних тенденцій, переваг та помилок в торговельних точках.
Тип дисципліни: нормативна Рік навчання: ІСеместр: І Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингуРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеностіРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проєктів державною та іноземною мовамиРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти нимиРН7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб'єктаРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішеньРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб'єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомівРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програмРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпеченняРН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: "Маркетинг"Зміст дисципліни: Тема 1. Визначення та суть мерчендайзингу
Тема 2. Внутрішнє планування магазина.
Тема 3. Планування відділів та секцій торговельного залу
Тема 4. Види торгово-технологічного обладнання
Тема 5. Викладення та розміщення продукції в магазині
Тема 6. Категорійний менеджмент
Тема 7. Засоби внутрішньомагазинної реклами
Тема 8. Функції упакування та маркірування в торговельному маркетингу
Тема 9. Інформаційні системи в мерчендайзингу
Тема 10. Формування програм лояльності
Тема 11. Ефективність торговельного маркетингуРекомендована література: 1. Тягунова Н.М. Мерчандайзинг: кредитно-модульний курс. К.: Центр навчальної літератури (ЦУЛ). - 2019. 2. Клочкова М.С. Логінова Є.Ю. Якорева А.С. Мерчандаи?зинг [ Текст] : Навчально- практичнии? посібник. - М. : Дашков і К. 2009 . - 282 с.3. Морган Т. Візуальнии? мерчандаи?зинг: вітрини та прилавки для роздрібноі? торгівлі [Текст] / Т. Морган ; [пер. з англ. А. П. Романова ] . - М.: РИПОЛ класик, 2008. - 208с.4. Трейд-маркетинг: його інструменти і стратегії. Акції торгового маркетингу https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/trejd-marketing-ego-instrumenty-i-strategii.-akcii-torgovogo-marketinga.html5. Мерчендайзинг. Як виграшно організувати простір у магазині? https://torgsoft.ua/articles/stati/merchendajzing-kak-vyiigryishno-organizovat-prostranstvo-v-magazine/Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою:
поточний контроль - 60 балів (опитування, виступи на семінарах, командні роботи, індивідуальне письмове завдання);
підсумковий контроль/залік - 40 балів
Мова навчання: українська