НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317894

Назва:

E-commerce



Анотація: Дисципліна спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики електронної комерції; формування комплексного розуміння, що включає в себе визначення, класифікацію та характеристику різних видів комерційної діяльності в інтернет просторі. Курс формує перелік умінь і навичок самостійної роботи з сучасними інструментами, що використовується в сучасній онлайн комерції з метою просування товарів та послуг, вибору для відповідних каналів цифрової маркетингової комунікації в мережі Internet; оволодінні необхідними навичками роботи з програмними продуктами. Курс передбачає опанування студентами необхідних інструментів для вивчення та аналізу поведінки споживачів на В2С, В2В, С2С онлайн ринках.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: IV

Кількість кредитів: 7 (загальна кількість годин - 210, практичні заняття - 70, самостійна робота - 140)

Форма контролю: залік

Викладач(і): відповідно до навантаження на поточний рік

Мова навчання: українска