Код: 317911Назва:
Інтернет-маркетинг
Анотація: Дисципліна спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу; отримання ними комплексного розуміння, що включає в себе поняття «Інтернет-маркетинг» та його суть. Отримання умінь і навичок самостійної роботи з сучасними інструментами, що використовує Інтернет-маркетинг з метою просування комерційних проектів. Оволодіння необхідними навичками роботи з програмними продуктами, які використовує Інтернет-маркетинг. Також отримання знань щодо розробки комунікаційної стратегії маркетингу в інтернет просторі. Курс має практичне спрямування – завдання виконуються з використанням спеціальних програмних продуктів. Також, запрошуються лектори-практики.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: ІКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): ст. викл., к.е.н., Мельник В.В.Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингуРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеностіРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти нимиРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішеньРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпеченняСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, Маркетингові дослідження. Менеджмент. Маркетингова політика
комунікацій. Рекламний менеджмент. Промисловий маркетинг.
Зміст дисципліни: Інтернет-маркетинг історія, поняття й особливості
Основні поняття електронного
бізнесу. Переваги та недоліки
функціонування електронного
бізнесу
Створення, просування та
підтримка сайтів
Електронна комерція як
складова електронного бізнесу.
Порівняння електронної комерції з
традиційною торгівлею
Системи електронної комерції
у споживчому секторі.
Поняття і структура
Інтернет-стратегії підприємства
Маркетингові
дослідження в Інтернеті як
складова Інтернет-маркетингу
Електронні платіжні
системиРекомендована література: 1. B2B Content Marketing: 2017 Benchmarks, Budgets and Trends Report.Content Marketing Institute and MarketingProfs University. URL:http://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2016/09/2017_B2B_Research_FINAL.pdf2. Barden Ph. The Science Behind Why We Buy. New York: John Wiley &Sons, 2013. 288 р.3. Court D., Elzinga D., Mulder S., Vetvik O. The consumer decision journey.McKinsey & Company. 2009. URL: http://www.mckinsey.com/businessfunctions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey.4. Douglas K. 2015 State of Digital Marketing. Spiceworks IT Platform. 2014.URL: http://www.spiceworks.com/marketing/2015-state-digital-marketing/.5. Douglas K. What's the Right Marketing Budget as a Percentage of Revenue?MarketingTechBlog. 2015. URL: https://www.marketingtechblog.com/marketingbudget-percentage-revenue/.6. Edelman D. C. Branding in the Digital Age: You're Spending Your Money inAll the Wrong Places. Harvard Business Review. 2010. URL:https://hbr.org/2010/12/branding-in-the-digital-age-youre-spending-your-money-inall-the-wrong-places.7. Hanlon A. McKinsey's consumer decision journey. Smart Insight: ActionableMarketing Advice. 2016. URL: http://www.smartinsights.com/marketingplanning/marketing-models/mckinseys-consumer-decision-journey/.8. Knipp K. Get Agile: Running a Marketing Team Like a Startup. HubspotBlog. 2017. URL: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/13703/get-agilerunning-a-marketing-team-like-a-startup.aspx.9. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditionalto Digital. Somerset: Wiley, 2016. 208 p.10. Pinsker J. The Future of Retail Is Stores That Aren't Stores. The Atlantic.2017. URL: https://www.theatlantic.com/business/archive/2017/09/future-retailexperiences-juice-bars/539751/.11. Scott S. The Marketing Department of the Future. The Moz Blog. URL:https://moz.com/blog/the-marketing-department-of-the-future12. The Change in 2014 Marketing Budgets. MarketingTechBlog. 2015.URL: https://www.marketingtechblog.com/2014-marketing-budgets/.13. Van Bommel E., Edelman D., Ungerman K. Digitizing the consumerdecision journey. McKinsey&Company. 2014. URL:http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/ourinsights/digitizing-the-consumer-decision-journey.14. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів.Львів: Літопис, 2015. 368 с.15. Легкий О. А. Організація відділу маркетингу в умовах четвертоїпромислової революції / Електронне наукове фахове видання Мукачівськогодержавного університету "Економіка та суспільство". 2018. № 14.16. Легкий О.А., Сохацька О.М. Ефективність цифрових маркетинговихкомунікацій: від постановки мети до оцінювання результату. Маркетинг іцифрові технології. 2017. № 2. С. 4-31.17. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. К.: Центр учбовоїлітератури, 2011. 216 с.Форми та методи навчання: Лекції, семінари, командний проект, кейс, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингова система за 100-ю шкалою.
робота в семестрі - 60 б., залік - 40 б.Мова навчання: українська