НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317911

Назва:

Інтернет-маркетинг



Анотація: Дисципліна спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики Інтернет-маркетингу; отримання ними комплексного розуміння, що включає в себе поняття «Інтернет-маркетинг» та його суть. Отримання умінь і навичок самостійної роботи з сучасними інструментами, що використовує Інтернет-маркетинг з метою просування комерційних проектів. Оволодіння необхідними навичками роботи з програмними продуктами, які використовує Інтернет-маркетинг. Також отримання знань щодо розробки комунікаційної стратегії маркетингу в інтернет просторі. Курс має практичне спрямування – завдання виконуються з використанням спеціальних програмних продуктів. Також, запрошуються лектори-практики.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І

Семестр: І

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викл., к.е.н., Мельник В.В.

Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
РН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.
РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
РН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними
РН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, Маркетингові дослідження. Менеджмент. Маркетингова політика комунікацій. Рекламний менеджмент. Промисловий маркетинг.

Зміст дисципліни: Інтернет-маркетинг історія, поняття й особливості Основні поняття електронного бізнесу. Переваги та недоліки функціонування електронного бізнесу Створення, просування та підтримка сайтів Електронна комерція як складова електронного бізнесу. Порівняння електронної комерції з традиційною торгівлею Системи електронної комерції у споживчому секторі. Поняття і структура Інтернет-стратегії підприємства Маркетингові дослідження в Інтернеті як складова Інтернет-маркетингу Електронні платіжні системи


Рекомендована література: 1. B2B Content Marketing: 2017 Benchmarks, Budgets and Trends Report.
Content Marketing Institute and MarketingProfs University. URL:
http://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2016/09/2017_B2B_Research_FINAL.pdf
2. Barden Ph. The Science Behind Why We Buy. New York: John Wiley &
Sons, 2013. 288 р.
3. Court D., Elzinga D., Mulder S., Vetvik O. The consumer decision journey.
McKinsey & Company. 2009. URL: http://www.mckinsey.com/businessfunctions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey.
4. Douglas K. 2015 State of Digital Marketing. Spiceworks IT Platform. 2014.
URL: http://www.spiceworks.com/marketing/2015-state-digital-marketing/.
5. Douglas K. What's the Right Marketing Budget as a Percentage of Revenue?
MarketingTechBlog. 2015. URL: https://www.marketingtechblog.com/marketingbudget-percentage-revenue/.
6. Edelman D. C. Branding in the Digital Age: You're Spending Your Money in
All the Wrong Places. Harvard Business Review. 2010. URL:
https://hbr.org/2010/12/branding-in-the-digital-age-youre-spending-your-money-inall-the-wrong-places.
7. Hanlon A. McKinsey's consumer decision journey. Smart Insight: Actionable
Marketing Advice. 2016. URL: http://www.smartinsights.com/marketingplanning/marketing-models/mckinseys-consumer-decision-journey/.
8. Knipp K. Get Agile: Running a Marketing Team Like a Startup. Hubspot
Blog. 2017. URL: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/13703/get-agilerunning-a-marketing-team-like-a-startup.aspx.
9. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional
to Digital. Somerset: Wiley, 2016. 208 p.
10. Pinsker J. The Future of Retail Is Stores That Aren't Stores. The Atlantic.
2017. URL: https://www.theatlantic.com/business/archive/2017/09/future-retailexperiences-juice-bars/539751/.
11. Scott S. The Marketing Department of the Future. The Moz Blog. URL:
https://moz.com/blog/the-marketing-department-of-the-future
12. The Change in 2014 Marketing Budgets. MarketingTechBlog. 2015.
URL: https://www.marketingtechblog.com/2014-marketing-budgets/.
13. Van Bommel E., Edelman D., Ungerman K. Digitizing the consumer
decision journey. McKinsey&Company. 2014. URL:http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/ourinsights/digitizing-the-consumer-decision-journey.
14. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів.
Львів: Літопис, 2015. 368 с.
15. Легкий О. А. Організація відділу маркетингу в умовах четвертої
промислової революції / Електронне наукове фахове видання Мукачівського
державного університету "Економіка та суспільство". 2018. № 14.
16. Легкий О.А., Сохацька О.М. Ефективність цифрових маркетингових
комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату. Маркетинг і
цифрові технології. 2017. № 2. С. 4-31.
17. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. К.: Центр учбової
літератури, 2011. 216 с.


Форми та методи навчання: Лекції, семінари, командний проект, кейс, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингова система за 100-ю шкалою. робота в семестрі - 60 б., залік - 40 б.

Мова навчання: українська