Код: 317946Назва:
Педагогіка і психологія вищої школи
Анотація: Зміст цього курсу надає можливість формувати теоретичні знання та практичні навички, професійні вміння; у кінцевому результаті - певне коло ключових педагогічних компенентностей майбутніх фахівців. Студіювання цього навчального предмету розширює можливості працевлаштування та конкурентноспроможності випускників НаУКМА на ринкові праці як майбутніх науково-педагогічних працівників ВНЗ III-IV рівнів акредитації.Тип дисципліни: нормативнийРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 28 (лекції - 14 годин, семінарські та практичні заняття - 14, самостійна робота 62 г. + кредитів ЄКТС: 3.Форма контролю: екзаменВикладач(і): доц. Голубєва М.О.Результати навчання: Набуті знання та сформовані навички розширюють можливості працевлаштування та конкурентноспроможності випускників/випускниць НаУКМА.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Основи психології та педагогікиЗміст дисципліни: компетентностей і педагогічної майстерності майбутніх педагогічних та науково–педагогічних кадрів для ЗВО. Особлива увага приділяється темам, пов’язаним із проблематикою визначення об’єкту та предмета науки, філософським засадам педагогіки вищої освіти; Законам України про освіту; основним Рекомендована література: Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України : Історія, Теорія: Підручник для студ., асп. та мол. викл. вузів. Київ : Либідь, 1998. 558 с. 2. Закон України «Про вищу освіту». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text 3. Закон України «Про освіту». https://base.kristti.com.ua/?p=58954. Калашнікова Л. М., Жерновникова Л. М. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях : навчальний посібник. Харків, 2016. 260 с.5. Педагогіка вищої школи (Андрагогіка) : підручник / В. П. Головенкін. Київ : КПІім. Ігоря Сікорського, 2019. 290 с.6. Педагогіка вищої школи : навч посібник / З. В. Рябова, І. І. Драч, Н. О. Приходькіна та ін. Київ : ДВНЗ «УМО», 2014. 359 с.7. Педагогіка вищої школи : навч. Посібник / За заг ред О. І. Федоренко, МВС України, Харківський Нац. ун-т внутр. Справ. Харків : ФОП Бровін О. В., 2020. 240 с.8. Проблеми інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному, регіональному та аціональному контекстах: монографія / За заг. ред. А. А.Сбруєвої. Суми : Університетська Книга. 2017. 420 с.9. Радкевич Ю. М. Болонський процес : історія, стан та перспективи / Освітня аналітика України. 2018. №3 (4.). С. 5-16.Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття та самостійна
робота.
Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70%) усне опитування, реферати, конспекти, письмова та контрольна робота.
Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання), форма контролю іспит
Мова навчання: українська