НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318113

Назва:

Комунікативні стратегії



Анотація: Курс "Комунікативні стратегії " базується на комунікативному підході до навчання мови і належить до нового типу (student-centered, active learning, problem-solving oriented) навчальних програм. На перший план висувається завдання практичного активного оволодіння англійською мовою на високому рівні та здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях та академічному й професійному контексті. В основі розробки програми такого типу - теорія комунікативного навчання мові (Communicative Language Teaching). Програма відповідає навчальному плану підготовки магістрів, оскільки допомагає поглибленому засвоєнню фахових дисциплін, враховуючи той факт, що значна кількість фахової літератури викладена англійською мовою, і що деякі фахові предмети також можуть викладатися англійською мовою.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І, ІІ

Семестр: 1, 2, 2д, 3

Кількість кредитів: 16 (загальна кількість годин - 480 год.; практичні заняття - 160 год.; самостійна робота - 320 год.)

Форма контролю: залік, екзамен, залік, екзамен

Викладач(і): Фіногіна Т.С., кандидат філологічних наук, старший викладач

Результати навчання: ПРН-2: Володіти англійською мовою на рівні С2 для усної комунікації в академічному та професійному середовищі: вести аргументовані дискусії на актуальні теми сучасності та обговорення професійних проблем, робити ефективні презентації.
ПРН-3: Застосовувати сучасні інтернет-технології для дослідження, планування, та виконання презентацій на теми стратегій та тактик комунікації; професійної діяльності; лінгвістичних питань; сучасної освіти; психології; соціальних проблем.
ПРН-6: Дослідити проблеми міжкультурного спілкування в сучасному світі, особливості експресивних та логічних засобів комунікації різних культур та успішного використання цих особливостей для досягнення певних прагматичних цілей в конкретному культурному середовищі.
ПРН- 9: Практикувати комплексний лінгвістичний аналіз різностильових та різножанрових текстів рівню Proficiency, а також їх англо-український переклад.
ПРН- 11: Обговорити із студентами принципи академічної доброчесності а також індивідуальні та суспільні наслідки їх недотримання.
ПРН- 13: Писати, аналізувати, та редагувати складні (рівня Proficiency) тексти академічного та офіційного стилю.
ПРН- 18: Здійснювати прагматичний та семантичний аналіз текстів з урахування контекстних та екстралінгвальних чинників, які вступають у взаємодію у процесі досягнення комунікативної мети.
ПРН- 19: Робити акцент на втілення принципів толерантності та співпраці в ході ведення дискусій та обговорень спірних суспільних, професійних, та академічних.
ПРН- 20: Обговорити та застосовувати закони техніки мовлення та принципи риторики й аргументації для ведення дискусій та виконання усних презентацій.

Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Communication. Education. The Science of Life. Career. The Art of Entertainment. Social Issues.Social Issues Caused by War (Internal Displacement, Unemployment, Poverty); Human Rights (Freedom of Expression; Freedom of Religion); Sexism; Ageism; Globalization.


Рекомендована література:
Main literature:
1. Biays, J. and C.Wershoven. Along these lines. New Jersey: Prentice-Hall, 1997. - 435 p.
2. Evans, V. and J. Dooley. Upstream Proficiency: student's book. Newbury: Express Publishing, 2002. - 276 p.
3. Evans, V. and J. Dooley. Upstream Proficiency: student's book. Workbook. Newbury: Express Publishing, 2002. - 118 c.
4. Gude, K. and M. Duckworth. Proficiency Masterclass: student's book. Oxford: Oxford University Press, 1996. - 118 p.
5. Hewings, M. Advanced Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2002. - 340 p.
6. McCarthy, M. and F. O'Dell. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press. 2008. - 176 p.
7. McCarthy, M. and F. O'Dell. English Idioms in Use. Advanced. Cambridge: Cambridge University Press, 2010. - 185 p.
8. McCarthy, M. and F. O'Dell. English Vocabulary in Use. Advanced. Third Edition. Cambridge: Cambridge University Press, 2017. - 301 p.
9. Thomas, B.J. Advanced Vocabulary & Idiom. Harlow: Longman, 1999. - 123 p.
10. Williams, E.J. Presentations in English. Oxford: MacMillan, 2008. - 128 p.

Additional literature:
1. Cox, K. and D. Hill. English for Academic Purposes: student's book. Pearson, Longman. 2004. - 287 p.
2. Hamilton, G. Public Speaking for College and Career.
3. Jones, L. New Cambridge Advanced English: student's book. Cambridge: Cambridge University Press, 1998. - 194 с.
4. Jordan R. R. Academic Writing Course. Edinburg: Longman, 1996. - 144p.
5. Mann, R., J. Newbrook et al. New proficiency gold. Harlow: Longman, 2002. - 240 p.
6. O'Connell, S. Focus on Proficiency. Harlow: Longman, 1998. - 224 p.
7. Osborn, M.& S. Osborn. Public Speaking.
8. Powell, M. Presenting in English. How to Give Successful Presentations. Boston: Thomson, Heinle, 2002. - 128 p.
9. Swales M. J. Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. Ann Arbor: the University of Michigan press, 1997. - 252 p.
10 . Sylvan Barnet. Writing about Literature. 6th edition. HarperCollins Publishers, New York, 2004. - 368 с.
11. Trzeciak J., Mackay S.E. Study Skills for Academic Writing: Student's Book. - New York: Phoenix ELT, 1994. - 120 p.
12. Яхонтова Т. В. Основи англомовного наукового письма: навчальний посібник для студентів, аспірантів і науковців. - Львів: ПАІС, 2003. - 218 с.

Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (активна робота на практичних заняттях, презентації, письмова робота, фінальний тест); підсумковий контроль - 30 балів (залік); поточний контроль - 60 балів (активна робота на практичних заняттях, презентації, письмова робота, фінальний тест); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).

Мова навчання: англійська