НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318185

Назва:

Пошук та контент-аналіз інформації у відкритих та закритих базах даних



Анотація: Під час курсу студенти отримують практичні навички щодо інструментів пошуку, збору, обробці та використанню інформації в українських та іноземних публічних державних реєстрах з метою виявлення корупційних діянь. Курс буде викладатися у формі лекцій-дискусій, case-study та практичних занять щодо пошуку інформації у відкритих базах даних. Форма підсумкового контролю: практичні завдання.е суто кількісний метод, основним і центральним інструментом якого виступає система категорій. Найпростішим видом оцінювання категорій є підрахунок числа появи категорії (припускається, що між частотою появи змісту і значенням існує взаємозв'язок). Задум контент-аналізу полягає в тому, щоб систематизувати ці інтуїтивні відчуття, зробити їх наочними і такими, що перевіряються і розробити методику цілеспрямованого збору тих текстових свідоцтв, на яких ці відчуття ґрунтуються. При цьому передбачається, що озброєний такою методикою дослідник зможе не просто упорядкувати свої відчуття і зробити свої висновки більш обґрунтованими, але навіть дізнатись з тексту більше, ніж хотів сказати його автор, бо, скажімо, наполегливе повторення в тексті певних тем або вживання певних характерних формальних елементів або конструкцій може не усвідомлюватися автором, але виявляє і певним чином інтерпретується дослідником – що звідси належить соціологові А.Г.Здравомислову напівжартівливе визначення контент-аналізу як «науково обґрунтованого методу читання між рядків».

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: 3 ЄКТС

Форма контролю: залік

Викладач(і): Костюченко Т. стар.викл. канд.н.

Спосіб навчання: аудиторне та самостійне

Зміст дисципліни: Під час курсу студенти отримують практичні навички щодо інструментів пошуку, збору, обробці та використанню інформації в українських та іноземних публічних державних реєстрах з метою виявлення корупційних діянь. Курс буде викладатися у формі лекцій-дискусій, case-study та практичних занять щодо пошуку інформації у відкритих базах даних. Форма підсумкового контролю: практичні завдання.

Форми та методи навчання: лекції, семінари,практичні заняття

Методи й критерії оцінювання: ема обирається студентом у віповідності із напрямком його наукових досліджень (магістерської дисертації). Завдання: на конкретному політичному кейсі застосувати теоретико-методологічний інструментарій лаканівського психоаналізу. Вимоги: · авторська позиція, наукова коректність; · вміння оперувати психоаналітичною термінологією та методологією; · коректні посилання на джерела; · регламент доповіді — 20 хв., обсяг тез — 4-6, оформлення цитати і списку літератури відповідно до держстандарту.

Мова навчання: українська