Код: 318190Назва:
Основи наукового дослідження
Анотація: Курс "Основи наукового дослідження" розглядає основні моменти наукового дослідження, його логіку та основні напрямки здійснення дослідження: пошуковий та гіпотетичний. Приділяється увага поняттю гіпотези, її видам та способам формування. Окремим блоком є загальнонаукові методи дослідження. В курсі розглядаються основні вимоги щодо наукової продукції. На практичних заняттях студент(к)и аналізують автореферати вже захищених дисертаційТип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3Форма контролю: іспитВикладач(і): доцент, к.н. Кисельов Сергій ОлеговичРезультати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:" знати і розуміти основні теорії влади," знати походження держави, міжнародні відносини, політичну ідентичність, системну теорію," вміти розрізняти політичні режими," визначати політичні ідеології, визначати тип партійної та виборчої системи, визначати форму правління та її інституційну особливості.Спосіб навчання: аудиторнеі самостійнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: історія політичних вчень.Зміст дисципліни: курс є необхідною складовою частиною вивчення політології. Курс Основи наукового дослідження передбачає ознайомлення студентів з основними поняттями сучасної політології як то "влада", "політика", "держава", "політична ідеологія", "політична ідентичність", " форма правління", " політичні партії". Рекомендована література: Томас Кун, Структура научных революций (Москва: 2003), Гл. ІІІ, VIII, XIII.Карл Поппер, "Нормальная наука и опасности связаные с ней" в Структура научных революций (Москва: 2003), ст. 525 - 538.Имре Лакатос, "История науки и ее рациональные реконструкции" в Структура научных революций (Москва: 2003), лише ст. 470 - 483.Hendrik Spruyt, "The Origins, Development, and Possible Decline of the Modern State," Annual Review of Political Science, vol. 5, 2002, pp. 127 - 149. Фрэнсис Фукуяма, Сильное государство: управление и мировой порядок в XXI веке (Москва: 2007), ст. 12 - 34.Francis Fukuyama, "The Imperative of State-Building," Journal of Democracy, vol. 15, No. 2, April 2004, pp. 17 - 31. Anna Grzymala-Busse and Pauline Jones Luong, "Reconceptualizing the State: Lessons from Postcommunism," Politics and Society, vol. 30, No. 4, December 2002, pp. 529 - 554. Philippe Schmitter and Terry Lynn Karl, "What democracy is… and is not," Journal of Democracy, vol. 2, No. 3, Summer 1991, pp. 75 - 88. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, написання письмових робітМетоди й критерії оцінювання: поточний контроль (70 %) - усне опитування, письмові роботи,
підсумковий контроль (30 %) - контрольні завдання, форма контролю - залік
Мова навчання: українська