Код: 318241Назва:
Міжнародні стандарти написання наукових робіт
Анотація: The aim of the course is to transfer a complex set of research and writing skills to students to enable them independently design, conduct and write up research projects in their chosen area of research.
The course will lead students through all steps of research and writing starting from the choice of their topic to submitting dissertation according to KMA formal requirements and international standards of research in broad area of social sciences. All the assignments are based on the topics that students choose for their actual master dissertations, thus allowing to start designing and structuring their research projects under guidance of the lecturer and feedback of their peers.
The learning outcomes of the course focus on the following skills 1) critical thinking; 2) working with the literature 3) research design 4) writing of texts 5) oral presentation 6) time management
Мотивація дослідника і якість дослідження; критерії науковості дослідження; поняття і види плагіату; документи НаУКМА щодо плагіату; спіральна логіка дослідження; тайм-менеджмент в процесі проведення дослідження і написання наукової роботи; вибір теми дослідження; дизайн дослідницького проекту; формулювання дослідницького питання (гіпотези); новизна дослідження; структура наукової роботи; якість наукових україномовних і англомовних джерел; пошук, систематизація, моніторинг літератури за темою дослідження; правильне цитування і створення бібліографічних списків; використання бібліографічних менеджерів; методи дослідження; емпіричні методи дослідження; написання огляду літератури; написання пропозицій дослідницького проекту. Всі практичні завдання студенти виконують на прикладах тем, які вони обрали для своїх дипломних робіт. Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.н. Кисельов Т.С.Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:" Знати і застосовувати міжнародні стандарти якості та вимоги НаУКМА щодо досліджень, в тому числі питання плагіату і академічної доброчесності" вміти самостійно розробляти дизайн магістерського наукового дослідження" вміти формулювати дослідницьке питання (гіпотези) і аргументовано на нього відповідати" вміти користуватися новітніми комп'ютерними технологіями в процесі підготовки та проведення дослідження та написання дипломного проекту" вміти працювати з літературою і базами даних, в тому числі англомовними.Спосіб навчання: аудиторне ат самостійнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Кількісні та якісні методи дослідження. Зміст дисципліни: Мотивація дослідника і якість дослідження; критерії науковості дослідження; поняття і види плагіату; документи НаУКМА щодо плагіату; спіральна логіка дослідження; тайм-менеджмент в процесі проведення дослідження і написання наукової роботи; вибір теми дослідження; дизайн дослідницького проекту; формулювання дослідницького питання (гіпотези); новизна дослідження; структура наукової роботи; якість наукових україномовних і англомовних джерел; пошук, систематизація, моніторинг літератури за темою дослідження; правильне цитування і створення бібліографічних списків; використання бібліографічних менеджерів; методи дослідження; емпіричні методи дослідження; написання огляду літератури; написання пропозицій дослідницького проекту. Всі практичні завдання студенти виконують на прикладах тем, які вони обрали для своїх дипломних робіт. Рекомендована література: Эко, Умберто. Как написать дипломную работу. Книжный дом, 2003Цехмістрова Г. С. Методологія наукових досліджень. Слово, 2008Ковальчук В. В., Моїсєєв Л. М. Основи наукових досліджень: Навч. посібник. - Вид. 2-е, доп. і перероб. Видавничий дім "Професіонал", 2004Derntl, Michael. "Basics of research paper writing and publishing." International Journal of Technology Enhanced Learning 6.2 (2014): 105-123.Hartley, James. Academic writing and publishing: A practical handbook. Routledge, 2008.A Guide to Writing a Senior Thesis in Social Studies, University of Harvard, 2013.Morley, John. Academic Phrasebank, 2014Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, написання письмових робітМетоди й критерії оцінювання: поточний контроль (70 %) - усне опитування, письмові роботи
підсумковий контроль (30 %) - контрольні завдання, форма контролю - залік
Мова навчання: англійська, українська