НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318409

Назва:

Теорія і практика сучасного психоаналізу



Анотація: Курс знайомить студентів із сучасними теоретичними моделями особистості на основі психоаналітичної теорії, а саме: теорією трансформації психічних уявлень В. Біона; теорією нарцистичних розладів О.Кернберга; теорією особистісних розладів Д. В. Віннікота. Студенти ознайомлюються із концепціями проективної ідентифікації, переносу і контрпереносу, теорії і практики проведення первинного психоаналітичного інтерв’ю.

Тип дисципліни: Нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 180; аудиторні години -60 (лекції - 30 годин, практичні заняття - 30) кредитів ЄКТС: 6.

Форма контролю: іспит

Викладач(і): доц. Богданов С.О.

Результати навчання: Формувати вміння організації та проведення первинного
психоаналітичного інтерв’ю; розширити й поглибити навички ведення індивідуальної
психологічної бесіди, використовуючи психоаналітичні техніки вислуховування, з’ясування
та інтерпретації з метою дослідження несвідомих конфліктів та способів їх проявлення під час
первинного інтерв’ювання; поглибити знання поняттєвого апарату психоаналітичної теорії і
вміння застосовувати теоретичні психоаналітичні концепції для розуміння несвідомих проявів
особистості під час первинного інтерв’ювання тощо.

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Історія психологія

Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів теоретичних знань щодо сучасних концепцій особистості у психоаналітичній теорії і вміння застосовувати ці знання на практиці під час проведення первинного психоаналітичного інтерв?ю з метою формулювання психоаналітичного діагнозу особистості і прогнозу подальшого психоаналітичного лікування


Рекомендована література: 1. Argelander, H. (1976) The initial interview in psychotherapy. Human Science Press. New
York
2. Balint, M. (1968). The basic fault: Therapeutic aspects of regression. London: Tavistock.
3. Bion, W.R. (1967). Second thoughts. New York: Jason Aronson.
4. Britton, R., Feldman, M., O'Shaugnessy, E., Segal, H. & Steiner, J. (1989) The Oedipus
Complex Today: Clinical Implications. The Oedipus Complex Today: Clinical Implications
54:1-150
5. Greenson, R.R. (1967). The technique and practice of psychoanalysis. New York:
International Universities Press.
6. Kernberg, O.F. (1984). Severe personality disorders: Psychotherapeutic strategies. New
Haven: Yale University Press.
7. Thoma, H., Kachele, H., Ahrens, S., Bilger, A., Cierpka, M., Goudsmit, W., Hohage, R.,
Holzer, M., Jimeenez, J. P., Kohler, L., Marten, R., Scharfenberg, J., Schors, R., Steffens,
W., Szecsody, I., Thoma, B., Wenzel, A. & Wilson, M. (1992) Preface. Psychoanalytic
Practice: 2 - Clinical Studies 62:v-xv
8. Winnicott, D. W. (1986) Holding and Interpretation: Fragment of An Analysis. Holding and
Interpretation: Fragment of An Analysis 115:1-194

Форми та методи навчання: Лекції, практична робота, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70%) усне опитування, реферати, конспекти, письмова та контрольна робота. Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання), форма контролю -іспит.

Мова навчання: українська