Код: 318410Назва:
Якісні методи психологічного дослідження
Анотація: Курс висвітлює наукові підходи щодо якісного психологічного інструментарію, основні
проективні методи вивчення психіки, аналізує історію становлення психодіагностики,
надійність, валідність, репрезентативність різних методів.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: 1Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90;
аудиторні години - 30;
лекції - 10 годин; практичні та лабораторні заняття - 20 годин;
кредитів ЄКТС - 3,0.
Форма контролю: залікВикладач(і): проф.Бушай І.М.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:знати і розуміти наукові підходи щодо психологічного інструментарію, порівняльні характеристики різних методів та методик дослідження в психології, основні якісні методи вивчення психіки.уміти застосовувати якісні методи дослідження на практиці, розуміти і використовувати критерії, рівні та показники психологічних методик, оцінювати ефективність проективних методик.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Необхідні обов'язкові попередні та супутні дисципліни: методологія та організація наукових досліджень, психологічна діагностика і клінічна психологія.Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів здатності теоретичного та практичного
характеру, які стосуються розуміння якісних методів у психології; розуміння методологічних
основ якісних методів у дослідженнях; розуміння видів якісних методів дослідження;
здатності до вибору валідних якісних методів; здатності до застосування якісних методів у
психологічних дослідженнях; здатності до обробки та аналізу результатів якісних методів у
психологічних дослідженнях.Рекомендована література: Рекомендована література (основна)1. Мельникова О. Т. Фокус-групи в маркетинговому дослідженні. К., 2003.2. Наративні психотехнології / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. М. Шиловська, Ф. Ю. Гуцол; за ред. Н. В. Чепелєвої. Київ: Главник, 2007. - 146 с.3. Титаренко Т. М. Наративні практики організації особистісного майбутнього// Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей. Київ: Міленіум, 2009. Вип. 22 (25). С. 11-18. Рекомендована література (додаткова) 1. Зінченко С. М. Медична психологія. Розділ - Девіантна поведінка: Навч. посібник. - К., 2006. - 108 с. 2. Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. пос. - К.: Міленіум, 2003. - 344 с.3. Мартинюк І.А. Патопсихологія: Навч. посібник. - К.: "Центр учбової літератури", 2008. - 208 с. 4. Мушкевич М.І. Основи психотерапії: навч. посібник / М.І. Мушкевич, С.Є. Чагарна; за ред. М.І. Мушкевич. - Вид. 3-є Луцьк: Вежа-Друк, 2017. - 420 с. 5. Титаренко Т. М. Наративні практики організації особистісного майбутнього// Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей. Київ: Міленіум, 2009. Вип. 22 (25). С. 11-18. 6. Цимбалюк І. М. Психологічне консультування та корекція : навч. посібн., модульно-рейтинговий курс / Цимбалюк І. М. - [2-е вид., випр. і доп.]. - К. : Професіонал, 2007. - 544с.7. Braun Virginia and Clarke Victoria. Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3 (2). 2006. Р.77-101. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, виконання тематичних завдань.
Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання.
Форма контролю: залік.
Мова навчання: українська та англійська