НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318410

Назва:

Якісні методи психологічного дослідження



Анотація: Курс висвітлює наукові підходи щодо якісного психологічного інструментарію, основні проективні методи вивчення психіки, аналізує історію становлення психодіагностики, надійність, валідність, репрезентативність різних методів.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 1

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30; лекції - 10 годин; практичні та лабораторні заняття - 20 годин; кредитів ЄКТС - 3,0.

Форма контролю: залік

Викладач(і): проф.Бушай І.М.

Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати і розуміти наукові підходи щодо психологічного інструментарію, порівняльні характеристики різних методів та методик дослідження в психології, основні якісні методи вивчення психіки.
уміти застосовувати якісні методи дослідження на практиці, розуміти і використовувати критерії, рівні та показники психологічних методик, оцінювати ефективність проективних методик.


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Необхідні обов'язкові попередні та супутні дисципліни: методологія та організація наукових досліджень, психологічна діагностика і клінічна психологія.

Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів здатності теоретичного та практичного характеру, які стосуються розуміння якісних методів у психології; розуміння методологічних основ якісних методів у дослідженнях; розуміння видів якісних методів дослідження; здатності до вибору валідних якісних методів; здатності до застосування якісних методів у психологічних дослідженнях; здатності до обробки та аналізу результатів якісних методів у психологічних дослідженнях.


Рекомендована література: Рекомендована література (основна)

1. Мельникова О. Т. Фокус-групи в маркетинговому дослідженні. К., 2003.
2. Наративні психотехнології / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. М. Шиловська, Ф. Ю. Гуцол; за ред. Н. В. Чепелєвої. Київ: Главник, 2007. - 146 с.
3. Титаренко Т. М. Наративні практики організації особистісного майбутнього// Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей. Київ: Міленіум, 2009. Вип. 22 (25). С. 11-18.

Рекомендована література (додаткова)
1. Зінченко С. М. Медична психологія. Розділ - Девіантна поведінка: Навч. посібник. - К., 2006. - 108 с.
2. Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. пос. - К.: Міленіум, 2003. - 344 с.
3. Мартинюк І.А. Патопсихологія: Навч. посібник. - К.: "Центр учбової літератури", 2008. - 208 с.
4. Мушкевич М.І. Основи психотерапії: навч. посібник / М.І. Мушкевич, С.Є. Чагарна; за ред. М.І. Мушкевич. - Вид. 3-є Луцьк: Вежа-Друк, 2017. - 420 с.
5. Титаренко Т. М. Наративні практики організації особистісного майбутнього// Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей. Київ: Міленіум, 2009. Вип. 22 (25). С. 11-18.
6. Цимбалюк І. М. Психологічне консультування та корекція : навч. посібн., модульно-рейтинговий курс / Цимбалюк І. М. - [2-е вид., випр. і доп.]. - К. : Професіонал, 2007. - 544с.
7. Braun Virginia and Clarke Victoria. Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3 (2). 2006. Р.77-101.




Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, виконання тематичних завдань. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання. Форма контролю: залік.

Мова навчання: українська та англійська