НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318412

Назва:

Сучасні теорії психологічного консультування



Анотація: Навчальна дисципліна «Сучасні теорії психологічного консультування» спрямована на системне і засноване на єдиних критеріях аналізу вивчення теорій / шкіл психологічного консультування, які функціонують сьогодні у сфері психологічних консультативних послуг. Під час викладання дисципліни створюється режим інтерактивної взаємодії студентів між собою, з викладачем, з академічним матеріалом курсу, а також з матеріалами відео- та іншого роду контенту, рекомендованого для ознайомлення з практичними аспектами теорії і практики різних підходів до психологічного консультування.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: 2

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 180; аудиторні години -135 (лекції - 16 годин, семінарські та практичні заняття - 28) + кредитів ЄКТС: 4,5.

Форма контролю: іспит

Викладач(і): проф.Чернобровкіна В.А.

Результати навчання: Знати: функції теорій психологічного консультування; теоретичні засади, основні положення сучасних теорій психологічного консультування; основні поняття та технологічний інструментарій сучасних підходів до психологічного консультування; цілі, принципи, організаційні умови проведення психологічного консультування з позицій різних сучасних підходів.
Уміти: аналізувати положення сучасних підходів до психологічного консультування; інтерпретувати запит клієнта з позицій різних теорій психологічного консультування; використовувати основні навички ведення консультативного інтерв'ю.


Спосіб навчання: аудиторнийц, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія, вікова психологія. психологія особистості, основи індивідуального психологічного консультування

Зміст дисципліни: поняття про теорії психологічного консультування, їх функції; основні критерії порівняння теорій психологічного консультування; основні положення сучасних теорій психологічного консультування (психодинамічного, гуманістичного, екзистенційного, когнітино-поведінкового, гештальт-консультування, транзакційного консультування).


Рекомендована література: 1. Айві А. Цілеспрямоване інтерв'ювання і консультування: сприяння розвитку
клієнта / А. Айві; [пер. з англ.]. – К.: Сфера, 1998. – 342 с.
2. Бондаренко О.Ф. Психологічна допомога особистості / О. Ф. Бондаренко. –
Харків: Фоліо, 1996. – 237 с
3. Васьківська С.В. Основи психологічного консультування: навчальний
посібник / С.В. Васьківська. – К.: Четверта хвиля, 2004. – 256 с.
4. Кочюнас Р. Основы психологического консультирования: Пер. з лит. –М.:
Академический проект, 1999. – 240 с.
5. Нельсон-Джоунс Р. Теория и практика консультирования / Пер. з англ.. – СПб.:
Питер, 2000. – 464 с.
6. Основи практичної психології / В.Панок, Т.Титаренко, Н.Чепелєва та ін.:
Підручник. К.: Либідь, 1999.
7. Основи психологічної допомоги: теорія та практика психоконсультування :
навч. посібник / В. Г. Панок, Я. В. Чаплак, Я. Ф. Андрєєва / за заг. ред. В.Г. Панка, І.М.
Зварича. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2019. – 384 с

Форми та методи навчання: Лекції, практична робота, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70%) усне опитування, реферати, конспекти, письмова та контрольна робота. Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання), форма контролю -іспит.

Мова навчання: українська