НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318427

Назва:

Магістерська робота



Анотація: Кваліфікаційна робота – самостійне наукове дослідження, яке має наукову новизну, практичне значення і виконане на актуальну тему. В ній студент має продемонструвати вміння визначати дизайн дослідження, використовувати поняттєвий апарат сучасної психологічної науки; навички систематизації та узагальнення першоджерел з проблеми, добору якісних та кількісних методів проведення психологічного дослідження відповідно до його мети та завдань, планувати його етапи, кількісно і якісно інтерпретувати його результати; готовність до самостійної професійної діяльності в умовах ринкової економіки.

Тип дисципліни: нормативний

Рік навчання: 2

Семестр:

Кількість кредитів: Всього 420, 14 крд.ЄКТС

Форма контролю: теза

Результати навчання: Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз психологічних знань із різних джерел з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;

- Вміти організовувати та проводити емпіричне психологічне дослідження із застосуванням валідних якісних та кількісних методів;

- Узагальнювати емпіричні психологічні дані та формулювати теоретичні висновки;

- Доступно й аргументовано представляти результати власних психологічних досліджень українською мовою у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях;

- Узагальнювати результати власних психологічних досліджень у різних формах наукових звітів (тез, статей, доповідей, презентацій).

- Оцінювати здобутки та визначати й аргументувати перспективи власної дослідницької роботи.

- Реалізовувати вміння обробки первинних матеріалів емпіричного психологічного дослідження і визначати на цій основі методи аналізу, інтерпретації, формування і перевірки дослідницьких гіпотез.

Спосіб навчання: самостійна робота

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія, Соціальна психологія, Психологія особистості. Експериментальна психологія Якісні методи психологічного дослідження Методологія та організація наукових досліджень Теоретичні та методологічні основи психології

Зміст дисципліни: Написання вступу до кваліфікаційної роботи (актуальність проблеми дослідження, формулювання мети, припущення, завдань дослідження, об’єкту, предмету, методів, а також наукової новизни та практичного значення роботи); - Написання теоретичного розділу роботи (аналіз першоджерел, їх систематизація, узагальнення); - Підготовка і проведення емпіричної частини дослідження (обгрунтування методів дослідження, кількісний і якісний аналіз результатів); - Розробка і проведення розвивальної (корекційної) програми за темою кваліфікаційного дослідження, а також практичних (методичних, психологічних) рекомендацій;


Рекомендована література: Бочелюк В.Й., Бочелюк В.В. Методика та організація наукових досліджень з психології. Вид-во: «Центр навчальної літератури», 2008. – 360 с.

2. Ладанюк А.П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень. Вид-во: «Ліра-К», 2018. – 352 с.

3. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Організація наукового дослідження. Вид-во: «Центр навчальної літератури», 2017. – 136 с.

4. Методологія і методи наукових досліджень. Навчальний посібник / [Лівінський О.М., Курок О.І., Гридякін В.М., Зінченко В.П.] – Глухів: РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. – 196 с.

5. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко. - К.:РНКЦ «ДІНІТ», 2000. - 259

Форми та методи навчання: консультації

Методи й критерії оцінювання: повідь на захисті кваліфікаційної роботи, презентація основних результатів дослідження; - відповіді на запитання; - «відмінно» – кваліфікаційна робота виконана у відповідності до вимог, що пред’являються до такого виду робіт; студент продемонстрував розвинені вміння роботи з першоджерелами (як вітчизняними, так і зарубіжними); навички використання якісних і кількісних методів дослідження, детальний, логічний, послідовний аналіз отриманих результатів, застосування методів математичної статистики; відповіді на запитання членів комісії глибокі, повні, грунтовні; демонструє дотримання принципів академічної доброчесності і високої академічної культури. - «добре» - кваліфікаційна робота виконана у відповідності до вимог, що пред’являються до такого виду робіт; студент продемонстрував вміння роботи з першоджерелами (як вітчизняними, так і зарубіжними); навички використання методів дослідження, їх кількісним і якісним аналізом, застосуванням методів математичної статистики; демонструє дотримання принципів академічної доброчесності і високої академічної культури, але у відповідях на запитання членів комісії допускає неточності. - «задовільно» - кваліфікаційна робота виконана, в цілому, у відповідності до вимог, що пред’являються до такого виду робіт; студент в аналізі першоджерел надає значну перевагу вітчизняним і незначну іноземним джерелам; має певні утруднення в обгрунтуванні використаних методів дослідження, їх кількісний і якісний аналіз дещо поверховий; відповіді на запитання членів комісї неповні, неточні; демонструє дотримання принципів академічної доброчесності. - «незадовільно» - є суттєві недоліки в оформленні кваліфікаційної роботи; студент не зміг продемонструвати вміння систематизації та узагальнення першоджерел з проблеми дослідження, а також навички застосування і обгрунтування методів дослідження в емпіричній частині роботи, їх кількісний та якісний аналіз проведено фрагментарно, поверхово; відповіді на запитання членів комісії неточні або відсутні; демонструє дотримання принципів академічної доброчесності.

Мова навчання: українська