Код: 318434Назва:
Ділова англійська мова в професійній діяльності
Анотація: The aim of the course is to develop skills of written and oral professional communication in the field of Democratic Governance in English at the level C1/Advanced ("experienced user"), in accordance with the Common European Framework of Reference (CEFR). By the end of the course, students will be able to: (i) make informative and persuasive speeches on topics related to Democratic Governance, taking account of current social and political contexts; (ii) write most common documents used in the field of state governance, choosing an appropriate format and communicating сomplex messages clearly; (iii) participate in the discussion during speech sessions, persuade, justify an opinion, give feedback, etc.; (iv) analyze information taken from authentic English-language sources, documents and research results in the field of public administration; identify the main ideas, structure, compare and establish links between parts; draw conclusions based on facts; (v) know a wide range of vocabulary units (including field-specific terminology), related to state governance.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: 1, 2Кількість кредитів: 6 (загальна кількість годин - 180 год.; практичні заняття - 56 год.; самостійна робота - 124 год.)Форма контролю: залік, екзаменВикладач(і): Балацька Н.І., к.п.н., доцентРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:- мати здатність до професійного спілкування іноземною мовою; - робити інформативні та переконливі доповіді з урахуванням наявного соціального та політичного контекстів на теми, пов'язані з державним управлінням;- писати зрозумілі, деталізовані тексти різного спрямування, пов'язані з професійною сферою;- брати участь в дискусії під час презентації відповідно до визначеної ролі, переконувати, обґрунтовувати, давати зворотній зв'язок;- аналізувати англомовні першоджерела, документи та результати досліджень в сфері державного управління; визначати головні ідеї, структурувати, порівнювати та встановлювати зв'язки між частинами; робити висновки на основі існуючих фактів;- знати широкий діапазон словникового запасу (у тому числі професійної термінології), що є необхідним у сфері публічного управління.Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: Курс спрямований на підвищення у студентів рівня володіння англомовним понятійним апаратом, що є необхідним для роботи у сфері державного управління. Особливу увагу надано формуванню умінь та навичок письмової та усної професійної комунікації англійською мовою в професійному середовищі.
Робота з професійно-орієнтованою інформацією є невід'ємною складовою обов'язків державних службовців. Саме тому одним з важливих завдань курсу є проведення занять з набуття, формування та вдосконалення студентами навичок критичного мислення, аналізу інформації (як статей, так і інфографіки) з автентичних джерел.
За час проходження курсу слухачі мають навчитися робити публічні виступи (інформаційні доповіді та доповіді-переконання), застосовуючи засоби візуальної підтримки, підсилення аргументації, невербальної комунікації.
Курс враховує вимоги сьогодення та створює умови для оволодіння студентами гнучких навичок ("soft skills"), необхідних для ефективного функціонування в професійному середовищі, таких як, робота в команді, вміння розв'язувати нестандартні завдання, креативність, емоційний інтелект, лідерські якості.
Рекомендована література: 1. Cotton, D. Market Leader. Pre-Intermediate. Student's book. Longman, 2002.2.Naunton, J. Profile Pre-intermediate. Oxford University Press, 2005.3. Trappe, T. Intelligent Business. Intermediate. Business English. Pearson Education Limited, 2005.4. Cotton, D. Language Leader. Intermediate. Coursebook. Pearson, 2008.5. Whitby, N. BEC Vantage. Upper-Intermediate. Work Book. OUP, 2003. 6. Smith, D.G. English for Telephoning (Express Series). - Oxford, 2007.7. Badger, I. Everyday business English Everyday Business English (English for Work). - Longman, 2003.8. Hall, E.T, Hall, M., Understanding Cultural Differences: Germans, French and Americans, pp. 3-31.9. Hofstede, G., Cultures and Organisations: Software of the Mind, Intercultural Cooperation and its Importance for Survival, McGraw Hill, 1991, pp. 1-19.10. Hofstede, G. Think Locally, Act Globally: Cultural Constraints in Personnel Management, 1998, p. 7-26.11. Cotton, D.Market Leader Intermediate Business English Course Book. Pearson Education, 2010.12. Williams, A. Writing for IELTS. Harper Collins Publishers, 2011, p.p. 16-23.13. Osborn, M.& S.Osborn. Public Speaking. 8th.ed. Pearson, 2008. Chapters 1-7, 12.14. Gregory, Hamilton. Public speaking for College and Career. New York: Random House, 1987.Chapters 1-11, 14. Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (активна робота на практичних заняттях, виконання домашніх завдань, поточні письмові роботи; підсумковий контроль - 30 балів (залік);
поточний контроль - 60 балів (відвідування занять, активність, домашні завдання, написання плану інформативної доповіді, презентація інформативної доповіді, написання плану доповіді-переконання, презентація доповіді-переконання, креативна самопрезентація згідно зі структурою інформативної доповіді; підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).
Мова навчання: англійська