Код: 318510Назва:
Організаційний розвиток та лідерство
Анотація: Впродовж навчання студенти ознайомляться із загальними засадами організаційного розвитоку та лідерства, сучасними підходами до формування ефективної команди та розвитку організаціної спроможності; отримають базові знання про стилі менеджменту та роль лідера у сфері соціальної роботи; сформують практичні навички щодо формування та реалізації стратегії організації, залучення ресурсів в організацію, управління змінами.
Тип дисципліни: професійно-орієнтованаРік навчання: 2Семестр: 3Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): Кувшинова Є.В.Результати навчання: - обирати та застосувати сучасні підходи в стратегічному управлінні організацією, розвивати лідерські навички для забезпечення розвитку організації в умовах викликів та криз;- аналізувати контекст проблем в діяльності організації, управляти ризиками та забезпечувати життєстійкість діяльності;- розв'язувати складні задачі і проблеми, самостійно знаходити інформацію, розвивати професійні навички та якості; - застосовувати інноваційні підходи в управлінні організацією, в тому числі застосуючи різні моделі оцінювання та планування;- формувати цілі, задачі за SMART, планувати короткострокові та довгострокові плани розвитку;- розробляти стратегічні плани організації, генерувати людські ресурси у процесі управління;- демонструвати ініціативність, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв'язання завдань професійної діяльності; Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс " Організаційний розвиток та лідерство" виходить із того, що студенти вивчали курс "Менеджмент у соціальній сфері".
Зміст дисципліни: Набуття студентами знань про сутність організаційного розвитоку та лідерства, отримання практичних навичок щодо розвитку лідерських якостей, ефективного впровадження проектів та управління в умовах змін, зовнішніх загроз та постійного розвитку.
В результаті вивчення курсу студент зможе:- демонструвати знання та розуміння сучасних тенденцій в стратегічному управлінні організацією в умовах змін; вчитися та проявляти зацікавленість в оволодінні сучасними знаннями та їх прикладним застосуванням;
- генерувати нові ідеї та застосовувати іновації в розвитку організації задля забезпечення життєстійкості діяльності та забезпечення її сталості в умовах віни та післявоєнному відновленні.
Рекомендована література: 1. Урсу О., Про організаційний розвиток простою мовою. Посібник для практиків. С. 11-25. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/02/ПРО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ-розвиток.pdf2. Романюк С.А. Теорія та практика стратегічного управління. Монографія, Київ 2019, [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://my.academy.gov.ua/close/store/books/%7B80AD77DA-5D70-4A16-9A6C-82E5A07B2F9E%7D/Files/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf3. Сергеєва Л. М., Кондратьєва В. П., Хромеи? М. Я. Лідерство: навч. посібн. /за наук. ред. Л. М. Сергеєвоі?. - Івано Франківськ. "Лілея НВ". 2015. - С. 9-22. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://umo.edu.ua/images/content/depozitar/navichki_pracevlasht/liderstvo.pdf4. Теорія і практика формува ння лідера : навчальний посібник / О.Г . Романовський, Т.В. Гура, А.Є. Книш, В.В. Бондаренко - Харків , 201 7 р. С. 5-9. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/31806/1/Romanovskyi_Teoriia_i_praktyka_formuvannia%20lidera_2017.pdf5. Адізес І. Ідеальний керівник: чому ним неможливо стати. Переклад з англійської: Софія Опацька. Київ - 2017. С. 22-656. Адізес І. Управління змінами. Практичний посібник. Київ: МІМ, 2018. - 110 с.7. Адізес І. Управління життєвим циклом корпорацій.Переклад з англійської - Наталія Палій. Харків - 2018. С. 26-398. Сливоцький А. Прорив: 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання. Львів - 2010. С. 169-1989. Романюк С.А. Теорія та практика стратегічного управління. Монографія. Київ - 2019. C. 11-46 Форми та методи навчання: Формат навчання: презентації, проектування (пітчінг), панельні дискусії, конференції, робота з кейсами, обмін досвідом практичної роботи тощоМетоди й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"
Мова навчання: українська