НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318516

Назва:

Основи соціального діалогу: курс з комунікацій



Анотація: Курс ознайомлює майбутніх працівників та працівниць соціальної роботи з особливістю стратегічного та оперативного планування комунікації із цільовими аудиторіями. Студенти\студентки навчаться розробляти та впроваджувати ефективні комунікаційні стратегії у своїй професійній діяльності, використовувати релевантні канали комунікації, працювати в умовах обмежених ресурсів.

Тип дисципліни: професійно-орієнтована

Рік навчання: 1

Семестр:

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Результати навчання: Самостійно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів (наприклад, студентів-практикантів, волонтерів), здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори та дискусії, використовуючи засоби медіації, та толерантно ставитися до альтернативних думок.
Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та професійну відповідність етичним принципам і стандартам соціальної роботи.


Спосіб навчання: змішаний

Зміст дисципліни: Особлива увага під час вивчення курсу надається антикризовим комунікаціям та роботі у соціальних мережах. Структурно курс розподілений на кілька частин: 1) ознайомча частина, 2) реклама та маркетинг, брендинг, 3) стратегія та тактика комунікаційної діяльності, 4) робота з соціальними медіа, 5) основи копірайтингу. Особлива увага буде приділена практичним вправам, які будуть супроводжувати кожен блок.


Рекомендована література: 1. Bell, J. Doing your research project: a guide for first-time researchers in education and social science, Open University Press, 2001- 230 pp.
2. Blaxter L., Hughes Ch., Tight M. How to Research, Open University Press,


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська