НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 318538

Назва:

Соціальний маркетинг



Анотація: Навчальна дисципліна "Соціальний маркетинг" дасть можливість студентам краще зрозуміти поняття соціального маркетингу. Під час курсу студенти ознайомляться із різноманітними інструментами соціального маркетингу, та практикою їх використання в національному та міжнародному контекстах. Студенти також вивчатимуть можливості використання досліджень для визначення та сегментації різних цільових аудиторій. Також розвиватимуться навички планування соціально-маркетингової кампанії.

Тип дисципліни: професійно-орієнтована

Рік навчання: 1

Семестр: 2

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Результати навчання: Розуміння історії походження та суті поняття соціального маркетингу
Розуміння теоретичного підґрунтя планування соціально-маркетингових кампаній та різноманітних контекстів їх застосування
Практичні навички з предметної області:
- навички сегментації та опису цільових аудиторій соціально-маркетингових кампаній;
- навички планування соціально-маркетингових кампаній


Спосіб навчання: змішаний

Зміст дисципліни: Крс ознайомить студентів МП "Соціальна робота" з поняттям та теоріями соціального маркетингу, навчити використовувати принципи та методи соціального маркетингу для вирішення широкого спектру питань і проблем, які зустрічаються в сучасній практиці соціальної роботи. Курс навчає студентів ідентифікувати критичні точки для ефективного управління, розробки, впровадження та оцінки маркетингових проектів.


Рекомендована література: Alan R. Andreasen Social Marketing: Its Definition and Domain https://venturewell.org/wp-content/uploads/Social-marketing_Andreasen.pdf
Kotler, Philip; Gerald Zaltman (July 1971). "Social Marketing: An Approach to Planned Social Change". Journal of Marketing 35: 3-12. http://www.sfu.ca/cmns/faculty/laba_m/425/07-fall/documents/Kotler-Zaltman.PDF
Theories and Models in Social Marketing Reference: Lefebvre, RC (2000). In PN Bloom & GT Gundlach (Eds.), Handbook of Marketing and Society, Newbury Park, CA: Sage Publications http://socialmarketing.blogs.com/Publications/Theoretical_Models_in_Social_Marketing.pdf
Lefebvre, R.C. Social marketing and social change: Strategies and tools for improving health, well-being and the environment. San Francisco: Jossey-Bass
Social Marketing and Public Health Lessons from the Field. A Guide to Social Marketing from the Social Marketing National Excellence Collaborativehttp://socialmarketingcollaborative.org/smc/pdf/Lessons_from_field.pdf
Strategic questions for consumer-based health communications http://socialmarketing.blogs.com/Publications/Consumer-based_Health_Communications.pdf
Rediscovering market segmentation http://www.viewpointlearning.com/wp-content/uploads/2011/04/segmentation_0206.pdf
The New Technology: The Consumer as Participant Rather Than Target Audience R. CRAIG LEFEBVRE http://socialmarketing.blogs.com/Publications/SMQ-The_consumer_as_participant_2007.pdf


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"