Код: 318728Назва:
Друга іноземна мова - 1 (іспанська)
Анотація: Курс спрямований на вивчення іспанської мови до рівня А1. Протягом курсу студенти опановують іспанський алфавіт, правила орфоепії, орфографії та пунктуації; засвоюють базовий словник для обслуговування себе у типових комунікативних ситуаціях; вивчають лінгвістичну термінологію для можливості подальшої самостійної роботи зі словниками, довідниками, граматиками іспанської мови тощо; здобувають практичні навички написання текстів різних жанрів і стилів, ведення діалогів, розкриття усних тем іспанською мовою.Тип дисципліни: НормативнаРік навчання: 1Семестр: 1,2Кількість кредитів: 10 кредитів ECTSФорма контролю: залікВикладач(і): 9. Старший викладач кафедри загального і слов'янського мовознавства Чабан Анастасія ВасилівнаРезультати навчання: Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями іспанською мовою усно й письмово, використовувати її для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН-2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема зі словників, довідників, граматик іспанської мови тощо, електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН-3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН-4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН-5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН-8. Знати й розуміти систему іспанської мови та вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН-11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів іспанською мовою.ПРН-12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН-15. Використовувати іспанську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному) для розв'язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН-22: Дотримуватися принципів академічної доброчесності.Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: 13. Курс є початковим етапом із вивчення іспанської мови, тому покликаний познайомити студентів із базовими особливостями її фонетики, графіки, орфографії, орфоепії, лексики, фразеології, морфології, синтаксису й стилістики. Детальний розбір та виконання вправ, невеликих письмових завдань навчить студентів писати відповідно до комунікативної ситуації. Усні відповіді на семінарських заняттях, підготовка розгорнутих розповідей випрацюють правильну вимову, навички читання й говоріння, вміння висловлювати власну думку, описувати ситуацію, переказувати текст і вести дискусію іспанською мовою на відповідному рівні. Підготовка домашніх завдань покликана заохотити до самостійного пошуку та аналізу джерел. Вивчення фактів історії, культури, сучасного життя Іспанії розширить здатність студентів працювати у міжнародному контексті та спілкуватися із представниками інших народів, етнічних і соціальних груп.
Рекомендована література: Основна література1. Bueso I., G?mez R. Prisma comienza. Libro del alumno A1. Madrid : Editorial Ediumen, 2002. 2. Casado P?rez M., Mart?nez Sebast?a A. Prisma comienza. Libro de ejercicios A1. Madrid : Editorial Ediumen, 2002.3. Aragon?s L. Palencia R. Gram?tica de uso del Espa?ol. Teor?a y pr?ctica A1-B2. Madrid : Ediciones SM, 2005.4. L?szl? S. Conversar es f?cil. Madrid : Edelsa, 2011. 5. Video ELE. Videos para aprender espa?ol como lengua extranjera. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://videoele.com/menu-A1.html 6. Baralo M. Gen?s M. Espa?ol lengua extranjera en vocabulario. Elemental A1-A2. Madrid: ANAYA, 2008.Додаткова література1. Серебрянська А.О. Іспанська мова для початківців / A.О. Серебрянська, Т.М. Серебрянська - Київ: 2008. - 416 c.2. Gonz?lez Hermoso A. Gram?tica del espa?ol como lengua extranjera. Madrid: Edelsa, 1998.3. Mart?n Peris E. Gente: curso de espa?ol para extranjeros. Barcelona: Difusi?n, 2004.4. Instituto Crevantes. Las culturas hispanicas en Internet. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.cervantes.es/default.htm 5. Ejercicios de Espa?ol. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://aprenderespanol.org/ Форми та методи навчання: Завдання, спрямовані на спонтанне усне висловлювання. Виконання домашніх завдань. Опрацювання літератури. Виконання індивідуального завдання, контрольної роботиМетоди й критерії оцінювання: Оцінювання успішності студента за кожним із запланованих видів робіт здійснюється у відповідності до таких критеріїв:
Семінарське заняття 0 Завдання не виконане, пасивна присутність
0,5 Виконання окремих вправ під час заняття або у домашньому завданні.
1 Активна участь у виконанні більшості вправ та інших видів роботи на занятті або відсутність частини домашнього завдання
Розповідь 0 Завдання не виконане або здано чужий запис.
1-2 Недостатній обсяг тексту. Мовлення ускладнене, сповільнене, з великою кількістю пауз, помилок та відхилень від орфоепічних норм. Завдання здане із великим запізненням.
3 Текст достатнього обсягу. У мовленні присутні окремі відхилення від орфоепічних норм. Завдання здане із запізненням до 4 календарних днів.
4 Текст достатнього обсягу. Мовлення чітке, ритмічне, з дотриманням усіх орфоепічних норм.
Контрольна робота 0-10 Оцінювання відбувається згідно з кількістю виконаних завдань лексико-граматичного тесту (типи завдань: множинний вибір, встановлення відповідності, правильно/неправильно, відкрите питання).
Мова навчання: українська/іспанська