Код: 318864Назва:
Науково-дослідний семінар з юдаїки
Анотація: Метою семінару є засвоєння студентами основних понять і процесів, пов'язаних з виникненням і становленням юдаїки як галузі знання; орієнтування в єврейських історичних джерелах і дослідженнях; розуміння місця юдаїки в широкому контексті сучасної світової науки.
Міждисциплінарні зв'язки. Курс має широкі зв'язки з дисциплінами, які викладаються на кафедрі історії на бакалаврському і маґістерському освітньо-кваліфікаційних рівнях (насамперед "Вступ до історії євреїв" та "Вступ до історії юдаїзму").
Практичні заняття мають на меті поглиблене засвоєння теоретичних понять і термінів та набуття практичних навичок.
У процесі практичних занять з'ясовується ступінь засвоєння понятійно-термінологічного апарату та основних положень предмету, вміння розкривати конкретну тему, аналізувати і узагальнювати ключові питання курсу.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: осіннійКількість кредитів: 5 (загальна кількість годин - 150 год.; аудиторні години - 50 год.; семінарські заняття - 50 год.; самостійна робота - 100 год.)Форма контролю: захист тезиВикладач(і): Туров І.В., д.і.н..Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент має: - знати: основні віхи в історії становлення юдаїки; - вміти: аналізувати і реферувати дослідницьку літературу; складати й презентувати проекти власних досліджень (англійською і українською мовами).Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс має широкі зв'язки з дисциплінами, які викладаються на кафедрі історії на бакалаврському і маґістерському освітньо-кваліфікаційних рівнях (насамперед "Вступ до історії євреїв" та "Вступ до історії юдаїзму").Зміст дисципліни: Засвоєння студентами основних понять і процесів, пов'язаних з виникненням і становленням юдаїки як галузі знання; орієнтування в єврейських історичних джерелах і дослідженнях; розуміння місця юдаїки в широкому контексті сучасної світової науки.Рекомендована література: врейська цивілізація: Оксфордський підручник з юдаїки / За ред. М. Ґудмена. У 2 т. - Київ, 2012.История и коллективная память: сборник статей по еврейской историографии / Под ред. И. Лурье. - Москва-Иерусалим, 2008.Glatzer N. The Beginnings of Modern Jewish Studies // Studies in Ninteenth-Century Jewish Intellectual History / Ed. by A. Altmann. - Cambridge, MA, 1964. - P. 27-45.Meyer M. Two Persistent Tensions within Wissenschaft des Judentums // Modern Judaism. - Vol. 24. - № 2. - P. 105-119.Mendes-Flohr P. Jewish Scholarship as a Vocation // Perspectives on Jewish Thought and Mysticism / Ed. by Alfred L. Ivry, Elliot R. Wolfson, and Allan Arkush. - Amsterdam, 1998. - P. 33-48. Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальні письмові завдання); підсумковий контроль – 30 балів (захист тези)Мова навчання: українська