Код: 318882Назва:
Практика педагогічна
Анотація: "Практика педагогічна" спрямована на формування навичок студентоцентрованого викладання за фахом у студентів ОНП "Юдаїка", із врахуванням сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього процесу.
Студенти сформують навички викладання дисциплін за фахом: розробки навчальних курсів, укладання силабусів дисциплін, взаємодії зі студентами в аудиторії під час проведення практичних занять, апробують уміння застосовувати форми оцінювання результатів навчання. а також здатність налагоджувати комунікацію і вирішувати проблемні ситуації під час проведення занять. діяти толерантно, спираючись на принципи академічної доброчесності і академічної культури.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 30 год.; практичні заняття - 30 год.; самостійна робота - 60 год.)Форма контролю: залікРезультати навчання: - студенти-практиканти ознайомляться з особливостями викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі; основними формами роботи зі студентами в аудиторії та поза нею; з основною документацією навчального процесу; - отримають практичні навички проведення семінарських занять з дисциплін ОП "Історія"; - сформують індивідуальні викладацькі навички на основі принципів академічної культури й доброчесності, сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього простору. Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Історія України, Всесвітня історія, Історія західних цивілізацій, Історія України ХХ ст. Зміст дисципліни: Завданнями практики є:
- ознайомлення з особливостями викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі; основними формами роботи зі студентами в аудиторії та поза нею; з основною документацією навчального процесу;
- розробка авторського курсу студентами-практикантами, підготовка силабусу дисципліни;
- складання та виконання індивідуальних планів проведення семінарських занять, що відповідають силабусам навчальних дисциплін ОП "Історія";
- формування індивідуальних викладацьких навичок студентів на основі принципів академічної культури й доброчесності, сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього простору.
Рекомендована література: 1.Бойц Р. Поради викладачам-початківцям. Практичний посібник. К.: Навчально- методичний центр "Консорціуміз удосконалення менеджмент-освіти в Україні". 2005. 2. Ідея Університету: Антологія / Упоряд. М. Зубрицька, Н. Бабалик, З. Рибчинська. Львів: Літопис, 2002. 3. Мистецтво бути викладачем. Практичний посібник. / За ред. О.І. Сидоренка. К.: Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні". 2003. Форми та методи навчання: Участь в практичних заняттях, дискусіях, проведення семінарів, презентація і силабус авторського курсу; підсумкове обговорення на круглих столах; ведення щоденника практики, підготовка звітуМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 75 балів (виконання практичних завдань, обговорення інд. студ.проєктів, проведення аудиторних занять, ведення щоденника практики, силабус авторського курсу); підсумковий контроль- 25 балів (звіт про практику, круглий стіл). Мова навчання: українська