Код: 319854Назва:
PR для неурядових організацій
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 105; лекції - 12; семінарські заняття - 24; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): О.В. Чекмишев, д.н. із соц-х ком-й, професорРезультати навчання: Студенти зможуть- назвати особливості громадського сектору, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій;- пояснити роль комунікацій для громадського сектору;- класифікувати канали комунікації громадського сектору за моделлю PESO;- оцінити роль комунікації у формуванні репутації організацій громадського сектору;- оцінити існуючі механізми співпраці громадського сектору з органами влади і бізнесом;- планувати фандрейзингові кампанії відповідно до поставлених цілей;- розробити комунікаційну стратегію для громадської організації.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications ).Зміст дисципліни: Громадянське суспільство. Місце і роль неурядових організацій
Необхідність і особливості застосування РR в діяльності неурядових організацій
Особливості РR неурядових організацій
Репутаційний менеджмент
Комунікації неурядових організацій
Основні комунікаційні канали неурядових організацій.
Особливості взаємодії неурядових організацій із засобами масової інформації.
Акції прямої дії.
Комунікаційні виклики сучасності.
Практика фандрейзингу неурядових організацій
Як неурядовій організації знайти партнерів і кошти
Розробка і презентація РR стратегії для неурядових організацій
Рекомендована література: Основна література: 1. New Activists. The 2020 Global Communication Report. The USC Annenberg Center for Public Relations (CPR). - URL: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/global-communication-report 2. Стратегічна комунікація в громадських організаціях: прак.пос./М.В.Говорухіна. - К.2019. - URL: https://www.prostir.ua/wp-content/uploads/2019/12/Strategic-comms-HB.pdf 3. Ясиневич Я.Я. Комунікація громадських ініціатив для тих, хто творить зміни. Практичний посібник/ Інститут масової інформації. - Київ: ТОВ "Софія-А", 2016. - 104 с. - URL: https://imi.org.ua/wp-content/uploads/2017/06/posibnyk-Yaryna-final_22.11.2016.pdf 4. Громадянське суспільство України в умовах війни-2022 - URL: http://surl.li/fhfqf Додаткова література: Керівництво SBC ЮНІСЕФ. - URL: https://www.sbcguidance.org/ Кулінарна книга ініціатив. Громадська дія власного приготування. Вступ до проектного менеджменту. Посібник Колегії імені Теодора Гойса./ Хайке Фарун, Нільс-Ейк Цімерман, Еліза Сковрон, 2016 р. - 108 с. Посібник з комунікації. Комунікаційні рішення для проектів Європейського Союзу в Україні. К., 2013. - URL: http://com-dep.enefcities.org.ua/upload/files/Communications%20ToolKit%20for%20projects%202013.UA.PDFФорми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, письмова робота, консультації; підготовка есе, доповідей, групові обговорення, панельні дискусії, розгляд кейсів, підготовка індивідуального проекту.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 80 балів (виконання практичних робіт (розгляд кейсів), презентації доповідей, відповіді на теоретичні питання, індивідуальний проект); підсумковий контроль - 20 балів (залік)Мова навчання: українська