НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 343222

Назва:

Інтенсивний курс німецької мови



Анотація: Курс спрямований на підвищення рівня володіння німецькою мовою, удосконалення навичок роботи з різностильовими і різножанровими текстами, зокрема й перекладацькі, поглиблення розуміння пов'язаних із міжкультурною комунікацією проблем соціолінгвістики, а також формування додаткових компетенцій для подальшої професійної діяльності, що дають можливість ефективно брати участь у різних формах комунікацій. Мета курсу - підвищити рівень німецькомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції (прагматичної, дискурсивної та стратегічної) майбутніх фахівців-філологів для забезпечення їхньої ефективної діяльності, пов'язаної з комунікацією у науковій, освітній, бізнесовій сферах та з міжкультурною взаємодією.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІІ

Семестр: 4

Кількість кредитів: 4, загальна кількість годин 120: практичні заняття 40 год., самостійна робота 80 год.

Форма контролю: залік

Викладач(і): Андрій Васильович Ожоган, канд. філол. наук, доцент

Результати навчання: ПРН-2. Упевнено володіти німецькою мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійної та наукової комунікацій.
ПРН-13. Аналізувати і створювати тексти німецькою мовою.
ПРН-14. Обирати оптимальні дослідницькі підходи та методи для аналізу конкретного лінгвістичного матеріалу.
ПРН-18. Знаходити креативні рішення для прикладного застосування лінгвістичних досліджень, проводити лінгвістичну експертизу різноструктурних і різножанрових текстів та враховувати екстралінгвальні чинники, що впливають на здійснення сучасних комунікативних процесів.
ПРН-19. Цінувати й враховувати лінгвокультурні особливості та керуватися принципами толерантності, діалогу й співпраці під час здійснення професійної діяльності.
ПРН-1. Оцінювати власну навчальну та професійну діяльність, будувати й утілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.
ПРН-3. Застосовувати сучасні методики й технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості лінгвістичного дослідження
ПРН-11 Дотримуватися принципів академічної доброчесності.

Спосіб навчання: аудиторний

Зміст дисципліни: Man lernt nie aus. Es war einmal. Trautes Heim. Gl?ck allein. Leben in Deutschland.


Рекомендована література: РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА

1. Akademie Deutsch A2+ Intensivlehrwerk mit Audios online Band 2 / Sabrina Schmol. M?nchen: Hueber Verlag, 2020. 212 S. - ISBN 978-3-19-121650-4
2. Akademie Deutsch A2+ Zusatzmaterial mit Audios online Band 2 / Sabrina Schmol. M?nchen: Hueber Verlag, 2020. 128 S. - ISBN 978-3-19-131650-1
3. Akademie Deutsch B1+ Intensivlehrwerk Band 3 / Sabrina Schmol. M?nchen: Hueber Verlag, 2020. 191 S. - ISBN 978-3-19-141650-8
4. Akademie Deutsch B1+ Zusatzmaterial Band 3 / Sabrina Schmol. M?nchen: Hueber Verlag, 2020. 143 S. - 978-3-19-151650-5
5. Buscha A., Szita S. Spektrum Deutsch B1. Integriertes Kurs- und Arbeitsbuch f?r Deutsch als
6. Fremdsprache / Anne Buscha, Szilvia Szita. Leipzig : Schubert Verlag, 2019. 288 S.
7. Кудіна О.Ф, Феклістова Т.О. Deutsch f?r Anf?nger. Lehrwerk f?r Studierende / О. Ф. Кудіна,
Т. О. Феклістова – Вінниця : ПП «Нова Книга», 2008. – 520 с.
8. Dreyer H., Schmitt R. Lehr – und ?bungsbuch der deutschen Grammatik (Neubearbeitung) Hueber, 2009. – 391 S. – ISBN 978-3-19-307255-9.
9. Axel Hering, Magdalena Matussek, Michaela Perlmann-Balme ?bungsgrammatik. Deutsch als Fremdsprache Hueber, 2012. – 248 S. – ISBN 978-3-19-001657-0.
10. Friederike Jin, Ute Vo? Grammatik aktiv (A1-B1). Verstehen, ?ben, sprechen Cornelsen, 2013. – 256 S. – ISBN 978-3-06-023972-6.
11. Friederike Jin, Ute Vo? Grammatik aktiv (B2-C1). Verstehen, ?ben, sprechen Cornelsen, 2017. – 312 S. – ISBN 978-3-06-021482-2.
12. Hermann Funk, Christina Kuhn, Britta Winzer-Kiontke Studio 21 (A2). Das Deutschbuch. Deutsch als Fremdsprache Cornelsen, 2017. – 304 S. – ISBN 978-3-06-520574-0
13. Rita von Eggeling Studio {21} (A2). Intensivtraining mit Audio – CD und Extraseiten f?r Integrationskurse. Deutsch als Zweitsprache Cornelsen, 2015. – 112 S. – ISBN 978-3-06-520381-4.
14. Nelli Pasemann Studio {21} (A2). Testheft abgestimmt auf das Goethe-Zertifikat A2 mit Audio-CD Cornelsen, 2016. – 60 S. – ISBN 978-3-06-520104-9.
15. Rita von Eggeling Studio {21} (B1). Intensivtraining mit Audio – CD und Extraseiten f?r Integrationskurse. Deutsch als Zweitsprache Cornelsen, 2015. – 96 S. – ISBN 978-3-06-520723-2.
16. Hermann Funk, Christina Kuhn, Britta Winzer-Kiontke Studio 21 (B1). Das Deutschbuch. Deutsch als Fremdsprache Cornelsen, 2015. – 288 S. – ISBN 978-3-06-520599-3
17. Giorgio Motta bearbeitet von Elke K?rner, Ursula Esterl und Silvia Dahmen Magnet (A2). Deutsch f?r junge Lerner. Kursbuch mit Audio-CD Klett, 2009. – 144 S. – ISBN 978-3-12-676020-1.
18. Giorgio Motta bearbeitet von Elke K?rner, Ursula Esterl und Silvia Dahmen Magnet (A2). Deutsch f?r junge Lerner. Arbeitsbuch mit Audio-CD Klett, 2009. – 112 S. – ISBN 978-3-12-676021-8.



Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна робота, практичні завдання

Методи й критерії оцінювання: Усна відповідь на практичному занятті, письмове завдання за вивченою розмовною темою / рубіжний тест, семестрова контрольна робота.

Мова навчання: німецька