Код: 343837Назва:
Історія західної філософії: XIX століття
Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 1Семестр: 1,2Кількість кредитів: 10 (300 год., із них 168 аудиторних, 132 год. - самостійної роботи)Форма контролю: залік, залікВикладач(і): ст. викл. Тищенко Анастасія ІгорівнаРезультати навчання: ПРН-2. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями іспанською мовою усно й письмово, використовувати її для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН-3. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема зі словників, довідників, граматик іспанської мови тощо, електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН-6. Знати й розуміти систему іспанської мови та вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН-13. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів іспанською мовою.ПРН-18. Використовувати іспанську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному) для розв'язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН-22: Дотримуватися принципів академічної доброчесності.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: мовознавчі дисципліни (факультативно)Зміст дисципліни: Мета курсу - засвоєння студентами іспанської мови з урахуванням важливих мовних і позамовних фактів, пов'язаних з Іспанією. Завданнями курсу є: ознайомлення студентів із фонетикою, графікою, орфоепією, граматикою та лексикою іспанської мови на рівні А1; вироблення навичок читання й слухання іспаномовних матеріалів; напрацювання вмінь писання, читання і говоріння.
Курс є початковим етапом із вивчення іспанської мови, тому покликаний познайомити студентів із базовими особливостями її фонетики, графіки, орфографії, орфоепії, лексики, фразеології, морфології, синтаксису й стилістики. Детальний розбір та виконання вправ, невеликих письмових завдань навчить студентів писати відповідно до комунікативної ситуації. Усні відповіді на семінарських заняттях, підготовка розгорнутих розповідей випрацюють правильну вимову, навички читання й говоріння, вміння висловлювати власну думку, описувати ситуацію, переказувати текст і вести дискусію іспанською мовою на відповідному рівні. Підготовка домашніх завдань покликана заохотити до самостійного пошуку та аналізу джерел. Вивчення фактів історії, культури, сучасного життя Іспанії розширить здатність студентів працювати у міжнародному контексті та спілкуватися із представниками інших народів, етнічних і соціальних груп.
Рекомендована література: Основна література1. Bueso I., G?mez R. Prisma comienza. Libro del alumno A1. Madrid : Editorial Ediumen, 2002. 2. Casado P?rez M., Mart?nez Sebast?a A. Prisma comienza. Libro de ejercicios A1. Madrid : Editorial Ediumen, 2002.3. Aragon?s L. Palencia R. Gram?tica de uso del Espa?ol. Teor?a y pr?ctica A1-B2. Madrid : Ediciones SM, 2005.4. L?szl? S. Conversar es f?cil. Madrid : Edelsa, 2011. 5. Video ELE. Videos para aprender espa?ol como lengua extranjera. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://videoele.com/menu-A1.html 6. Baralo M. Gen?s M. Espa?ol lengua extranjera en vocabulario. Elemental A1-A2. Madrid: ANAYA, 2008.Додаткова література1. Pодригес-Данилевская Е.И. Учебник испанского язика. Практический курс для начинающих / Е.И. Pодригес-Данилевская, А.И. Патрешев, И.Л. Степунина. - Москва: "ЧеРо", 1998. - 416 с.2. Серебрянська А.О. Іспанська мова для початківців / A.О. Серебрянська, Т.М. Серебрянська - Київ: 2008. - 416 c.3. Нуждин Г.А. Espa?ol en vivo. Учебник современного испанского языка - М. : Айрис-пресс, 2008. - 528 с.4. Gonz?lez Hermoso A. Gram?tica del espa?ol como lengua extranjera. Madrid: Edelsa, 1998.5. Mart?n Peris E. Gente: curso de espa?ol para extranjeros. Barcelona: Difusi?n, 2004.6. Instituto Crevantes. Las culturas hispanicas en Internet. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.cervantes.es/default.htm 7. Ejercicios de Espa?ol. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://aprenderespanol.org/ Форми та методи навчання: семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Максимальна кількість балів - 100
Семінарські заняття - 40
Розповідь 4 х 5=20
Контрольна робота 10
Заліковий тест 30
Мова навчання: українська/іспанська