Повідомлення
Faculty of Humanities
Навчальний план
8.02030101 «Філософія»
І рік навчання
Осінній семестр |
Кількість кредтів ЄКТС -26 |
|
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
||
1 |
Англійська мова |
3 |
2 |
Академічна філософія в Києві ХІХ – початку ХХ ст. |
5 |
3 |
Аналітична філософія |
5 |
4 |
Метафізика Аристотеля |
5 |
5 |
Типи середньовічного філософування на Латинському Заході |
5 |
6 |
Трансцендентальна феноменологія |
5 |
Вибіркові навчальні дисципліни: |
||
7 |
Вища освіта і Болонський процес |
1,5 |
Весняний семестр |
26 |
|
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
||
1 |
Англійська мова |
3 |
2 |
Комунікативна практична філософія |
5 |
3 |
Методологічні проблеми історико-філософського пізнання |
5 |
4 |
Філософія і наукова революція XVII ст. |
5 |
5 |
Філософія психології |
5 |
6 |
Філософська герменевтика |
5 |
Вибіркові навчальні дисципліни: |
||
7 |
Загальна психологія |
3 |
8 |
Педагогіка вищої освіти |
3 |
Додатковий період весняного семестру |
8 |
|
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
||
1 |
Основи джерелознавчого та історіографічного аналізу |
2 |
2 |
Історико-філософська біографістика |
2 |
3 |
Марксизм і неомарксизм |
2 |
4 |
Філософія європейського лібералізму: основні історичні типи |
2 |
5 |
Філософська проблематика ранньоукраїнської модерності |
2 |
6 |
Цивільний захист |
1 |
Вибіркові навчальні дисципліни: |
||
6 |
Актуальні проблеми економіки перехідного періоду |
3 |
7 |
Соціальні проблеми та соціальна політика |
3 |
ІІ рік навчання
Осінній семестр |
26 |
|
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
||
1 |
Герменевтична феноменологія: М. Гайдеггер, Г.-Ґ. Ґадамер, П. Рікер |
5 |
2 |
Науково-дослідний семінар «Contemporary Epistemology» |
5 |
3 |
Критична філософія Канта |
2 |
4 |
Практика науково-дослідна |
4 |
Вибіркові навчальні дисципліни: |
||
5 |
Історія логіки |
4,5 |
6 |
Науково-дослідний семінар «Філософія досократиків: джерелознавство та історико-філософська герменевтика» |
2,5 |
7 |
Релігійний та богословський текст як предмет історико-філософського дослідження |
2 |
8 |
Філософія (для підготовки до кандидатського іспиту) |
4,5 |
9 |
Філософія прагматизму |
4,5 |
10 |
Філософсько-антропологічні експлікації «нерозумного» |
2 |
11 |
Методика викладання у вищій школі |
2 |
12 |
Педагогічна психологія |
2 |
13 |
Філософія як тип інтелектуального життя: європейська традиція |
3,5 |
14 |
Практика педагогічна |
2 |
Весняний семестр |
26 |
||
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
|||
1 |
Онтологія тілесності |
5 |
|
2 |
Практика науково-дослідна |
4 |
|
Вибіркові навчальні дисципліни: |
|||
1 |
Філософія як тип інтелектуального життя: європейська традиція |
3,5 |
|
2 |
Науково-дослідний семінар «Філософія досократиків: джерелознавство та історико-філософська герменевтика» |
2 |
|
3 |
Етика і філософія діалогу: М. Бубер, Е. Левінас, М. Бахтін |
4,5 |
|
4 |
Критичне читання |
2 |
|
5 |
Філософія мистецтва |
4,5 |
|
6 |
Філософські традиції Заходу та Сходу: методологія компаративного дослідження |
2 |
|
Додатковий період весняного семестру |
Кількість кредитів ЄКТС |
||
Нормативні навчальні дисципліни та практика: |
|||
|
Державна атестація |
|
|
1 |
Захист магістерської роботи |
14 |