Lifelong Learning: у пошуках методик
- Деталі
- Дата публікації: П'ятниця, 11 березня 2016, 10:32
17 березня, о 16:30
Запрошуємо всіх охочих взяти участь у відкритій події проекту StudyLab
Lifelong Learning: у пошуках методик.
Методики, розроблені для роботи з дітьми: система Монтесорі й «Філософія для дітей» М. Ліпмана (p4c).
Яке застосування вони можуть знайти в роботі зі студентами різного віку?
Робоча мова – англійська, без перекладу.
До уваги учасників та подальшої дискусії будуть запропоновані дві презентації:
1. Принципи методу Монтесорі.
Сенека Райан, викладач англійської мови/
Марія Монтесорі була одним із найвідоміших іноваторів у сфері освіти на початку ХХ століття. Сьогодні, її теорії і практичні поради залишаються революційними, оскільки культивують незалежність і власну мотивацію для навчання у студентів. У цій сесії Сенека Райан представить і буде дискутувати з нами про метод Монтесорі, його фундаментальні принципи. Учасники зможуть дізнатися про переваги й складності застосування методу в середовищі університету.
Матеріали для попереднього ознайомлення:
• North American Montessori Teacher's Association: http://www.montessori-namta.org/About-Montessori
• Building the Pink Tower - Short Introductory Video: http://www.buildingthepinktower.org
2. Philosophy for Children (p4c) М. Ліпмана як універсальна методика.
Людмила Криворучка, директор Докторської школи ім.родини Юхименків, викладач міждисциплінарних курсів
Методика «філософія для дітей» була розроблена Метью Ліпманом у 1972 р. і впроваджена в практику шкільної освіти США з 1974 р.
“Я намагався розвинути нову рефлективну парадигму освіти, яка має спиратися на принципи обґрунтованості і демократичності. Парадигма наголошує важливість не лише критичного мислення, але творчого і турботливого підходу – всі три аспекти мислення однаково важливі. Вона наголошує створення, проговорювання, виконання й переживання – як основні риси судження. Педагогіка цієї практики – принцип «сommunity of inquiry” – створення й плекання «спільноти пошуку». (М. Ліпман. “Мислення в освіті” – М. Lipman. Thinking in Education, 2003)
Матеріали для попереднього ознайомлення:
• http://www.youtube.com/watch?v=fp5lB3YVnlE
• http://cehs.montclair.edu/academic/iapc/
Сторінка проекту - за посиланням.
Про проект STUDY LAB
Метою проекту є сприяння підвищенню якості освіти в НаУКМА шляхом:
- ознайомлення учасників з новими методиками викладання в університетах світу;
- обміну викладацьким досвідом;
- обміну досвідом проведення наукових досліджень тощо.
Цільові аудиторії проекту:
- викладачі Могилянки й, зокрема, випускники-викладачі НаУКМА;
- аспіранти НаУКМА;
- випускники НаУКМА, які викладають в інших ВНЗ.
Проект діє за інформаційної підтримки напряму «Комунікації з випускниками НаУКМА».
Детальніша інформація - Людмила Криворучка, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.