Повідомлення
Освітньо-наукова програма "Інженерія програмного забезпечення"
- Деталі
- Категорія: Спеціальність 121 "Інженерія програмного забезпечення"
Розділи програми |
Рекомендації щодо заповнення та назви документу з якого необхідно використати дані |
Освітній ступінь |
магістр |
Галузь знань |
12 Інформаційні технології |
Спеціальність |
121 Інженерія програмного забезпечення |
Спеціалізація |
Інженерія програмного забезпечення |
Кваліфікація |
Магістр комп’ютерних наук з інженерії програмного забезпечення |
Тип диплома та обсяг програми |
Одиничний 120 кредитів / 1 рік 10 місяців |
Вищий навчальний заклад |
Національний університет "Києво-Могилянська академія" |
Акредитуюча організація |
Акредитаційна комісія України |
Період акредитації |
2011, 10 років |
Рівень програми |
другий (магістерський) рівень – 8 рівень НРК |
А |
Мета освітньої програми
|
Програма призначена для підготовки висококваліфікованих ІТ-фахівців, що володіють глибокими знаннями і розумінням особливостей сучасних процесів розробки програмного забезпечення, здатних аналізувати, прогнозувати і управляти різними складовими процесу розробки програмного забезпечення, вміють працювати в умовах невизначеності і змінності функціональних вимог до програмного забезпечення, вільно володіють іноземними мовами.
|
В |
Характеристика програми |
|
1. |
Предметна область |
Об’єкт вивчення: інформаційні технології, методи та засоби дослідження та розробки інформаційно-обчислювальних систем.
Цілі навчання: застосування набутих компетентностей.
Компетентності: 1) володіння сучасними методами проектування, експлуатації та супроводу програмного забезпечення; 2) розробка нових і покращення існуючих методів і алгоритмів обробки даних в інформаційно-обчислювальних системах; 3) здійснення керування ІТ проектами; 4) розроблення інтернет-сайтів на основі знань Інтернет-технологій, Web-технологій; 5) розроблення систем корпоративного рівня; 6) розроблення мобільних додатків; 7) розроблення та адміністрування реляційних та документоорієнтованих баз даних;
Компетентності формуються на основі умінь:
|
2. |
Основний фокус програми та спеціалізації |
Підготовка фахівців у галузі промислового виробництва програмного забезпечення для інформаційно-обчислювальних систем різного призначення |
3. |
Орієнтація програми |
Професійна |
4. |
Особливості та відмінності |
Інтерактивність навчання (семінари, диспути, форуми), групові проекти, практика в ІЕ компаніях, участь студентів у формуванні навчальних курсів, динамічна модифікація тематичних робочих програм. |
C |
Працевлаштування та продовження освіти |
|
1. |
Професійні права |
Працевлаштування в якості фахівця з розробки нових і покращення існуючих формальних методів програмної інженерії, проектування розподілених систем та систем з паралельною обробкою даних, програмної реалізації інформаційно-обчислювальних систем, організації промислового тестування програмного забезпечення, що створюється. На базі циклу професійної і практичної підготовки формується система професійних знань фахівця через такі дисципліни: Архітектура інформаційних систем, Мовні процесори, Прикладне програмування, Проектування програмного забезпечення, Методи розробки програмних систем, Побудова великомасштабних мереж, Практичні аспекти програмної інженерії, Управління програмними проектами, Методи розробки програмних систем (груповий проект), Проектування і розробка інтелектуальних систем, Методології проектування та розробки програмних застосунків тощо.
|
2. |
Продовження освіти (академічні права) |
Навчання на наступному освітньо-науковому рівні |
D |
Стиль та методика викладання |
|
1. |
Підходи до викладання та навчання. |
Комбінація лекцій, семінарів, дослідницьких практичних занять, виконання проектів, електронне навчання в системі Moodle, самонавчання. |
2. |
Форми контролю |
Усні та письмові екзамени, екзаменаційний перегляд, заліки, захист звіту з практики,захист курсових робіт (проектів), захист кваліфікаційної роботи, комплексний державний екзамен тощо. |
Е |
Програмні компетентності |
|
1. |
Загальні компетентності
|
|
2. |
Професійні компетентності |
|