Визначено переможців Конкурсу імені Ігоря Ткаченка

 

Сьогодні завершився конкурс ім. Ігоря Ткаченка для студентів ФСНСТ та ФЕН. Традиційно фінал конкурсу відбувався в офісі компанії "KANTAR Україна". Могилянці щиро вдячні компанії "KANTAR Україна" за чудову організацію події.

 

Final Kantar

 

 

Конкурс проходив у два етапи: на першому етапі конкурсанти надали на розгляд конкурсної комісії свої дослідницькі роботи, а на другому – презентували ці проєкти конкурсній комісії.

 

До складу конкурсної комісії увійшов засновник конкурсу Сергій Ткаченко, троє знаних експертів від кампанії «Кантар Україна» директор з розвитку бізнесу Кирило Єжов, головний методолог Антон Пігіда та домейн-лідерка з аналітики Оксана Марусич і троє фахівців від НаУКМА, зокрема завідувачка кафедрою маркетингу та управління бізнесом, к.е.н. Катерина Пічик, завідувачка кафедрою соціології, к.ф.н. доцент Катерина Мальцева, доцентка кафедри соціології, к.е.н. Олена Пугачова.

 

За результатами оцінювання робіт на 1-му етапі до фіналу конкурсу допущено чотири студенти, які виконали найкращі на думку конкурсної комісії дослідження, зокрема:

  • студент 3 року навчання БП «Соціологія» Іван Дьяченко з проєктом «Мотиваціїдовідвідуванняанглійськихмовнихклубіворганізації "Кебета" вмістіБілаЦерква»
  • студентка 2 року навчання БП «Соціологія» Юлія Ларькова з дослідницькою роботою «Впливекономічногостановищанасоціально-психологічнийаспектжиттянаселенняУкраїни»
  • студентка 3 року навчання БП «Соціологія» Софія Марочканіч з дослідженням «Зацікавленість студентства Білої Церкви у вивченні англійської мови (на прикладі студентства Білоцерківського гуманітарно-педагогічного коледжу»
  • студентка 2 року навчання БП «Маркетинг» Аліна Білокінь з працею «Дослідження розвиткутехнологійШІтаїхвикористаннявідповідно».

 

Під час фінального засідання конкурсної комісії студенти змагалися в майстерності презентації своїх проектів, відповідали на запитання експертів з маркетингу і соціології та отримали поради від фахівців щодо можливостей покращення їх досліджень.

 

За підсумками обох етапів змагання лавреатами конкурсу стали Іван Дьяченко (1-е місце) та Юлія Ларькова (2-е місце). Аліна Білокінь та Софія Марочканіч також отримали сертифікати.

 

Учасники конкурсу щиро вдячні його засновникам за надану студентам можливість брати участь у подібних професійних змаганнях, де можна дослідити цікаву тему і отримати професійну оцінку та поради від фахівців-практиків.

 

Larkova Y

 

"Спілкування з експертами було хвилюючим, проте водночас надихаючим. Воно дало мені поштовх до подальшого вивчення та саморозвитку в галузі «Соціологія». Отримані від експертів поради та коментарі були для мене корисними та послугували вказівником, над якими питаннями варто попрацювати, на які більше звертати увагу. Я зрозуміла, що попереду переді мною ще довгий шлях до досягнення бажаного професійного зросту."

 

 

Dyachenko Iv

"Спілкування дало досвід виступу та отримання фідбеку, можливість вживу відчути як це захищати власне дослідження, а також корисні поради щодо покращення дослідження."

 

 

 

Вітаємо переможців і бажаємо подальших успіхів та вагомих досягнень у професії!

 

 

 

Конкурс ім. Ігоря Ткаченка започаткований в НаУКМА у 2006 році. Його засновниками були приватні особи Сергій Ткаченко та Ткаченко С.Г, Ткаченко В.І., Ткаченко О.І., Пекар В.О., Хливнюк В.Г. та група компаній TNS Україна (правонаступник – KANTAR Україна), Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Рекламна агенція "Марсмедіа", Агентство "Інфокон", які створили "Іменний фонд імені Ігоря Ткаченка" для підтримки розвитку студентів ФСНСТ та ФЕН НаУКМА. Фінансовим оператором коштів "Іменного фонду ім.Ігоря Ткаченка" є "Міжніродний Благодійний Фонд відродження Києво-Могилянської Академії".

 

Ігор Ткаченко — один із основоположників розвитку маркетингових досліджень в Україні. У 1992 році створив одну з перших в Україні рекламних компаній «Консалтинг Україна». Один із засновників маркетингової дослідницької агенції «TNSUkraine» (2001 р.). Першим запровадив використання піплметрів у медіадослідженнях телебачення в Україні.

 

 

 

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна