• Kyiv-Mohyla Humanities Journal
  • Наукові школи
  • «Kyiv-Mohyla Law and Politics Journal»
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 87

Комплексна психосоціальна підтримка та допомога найвразливішим групам населення поблизу лінії зіткнення, лютий 2016 – липень 2017

 

Проект реалізовано Центром психічного здоров’я і психосоціального супроводу НаУКМА протягом лютого 2016 р. - липня 2017 р. за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.


Проект було спрямовано на підвищення рівня знань і практичних навичок педагогічних працівників і зменшення рівня стресу та гіперактивності учнів 33-ох загальноосвітніх навчальних закладів, що знаходяться у п’яти кілометровій зоні від лінії зіткнення у Донецькій області. В рамках проекту


• проведено сім триденних тренінгів для 159-ти шкільних психологів, соціальних педагогів, вчителів, заступників директорів шкіл з виховної роботи;


• проведено щотижневі супервізї по телефону/Скайпу щомісячні очні супервізії для шкільних психологів, соціальних педагогів, вчителів, заступників директорів шкіл, які пройшли навчання на тренінгах;


• розповсюджено 44 іграшкові набори серед шкіл поблизу контактної лінії для використання психологами для психосоціальної підтримки дітей;


• створено, надруковано, отримано гриф Міністерства освіти і науки України та розповсюджено серед обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти два навчально-методичний посібники: «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості / стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах / С. О. Богданов, А. М. Гірник, О. В. Залеська, І. В. Іванюк, В. В. Соловйова, В. А. Чернобровкіна, В. М. Чернобровкін.- К.: Пульсари, 2017»; «Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір» / С. О. Богданов, Т. Б. Гніда, О. В. Залеська, Н. В. Лунченко, В. Г. Панок, В. В. Соловйова. – К.: Гліф-Медіа, 2017». 

 

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна