Центр канадських студій
Дослідження
Основними напрямами діяльності Центру є:
- Виконання наукових і прикладних досліджень з питань культурно-освітньої проблематики Канади.
- Вивчення і поширення канадського досвіду впровадження інноваційних технологій в освітній процес в Україні.
- Співпраця з канадськими інституціями, представниками та організаціями української діаспори у Канаді задля розбудови спільних канадсько-українських студій, об'єднання ресурсів, дослідницьких кадрів та ініціатив для глибокого вивчення й аналізу тих питань канадської історії і культури, розробка яких потребує залучення ресурсів української сторони.
Кафедрою англійської мови успішно апробована перевірена канадським досвідом практика забезпечення студентів з особливими потребами (зокрема, з порушеннями зору, з наслідками ДЦП) додатковим педагогічним супроводом під час навчання, зокрема за допомогою викладачів-асистентів (під час виконання залікових видів робіт – тестів, контрольних робіт тощо) та тьюторів-асистентів з-поміж студентів (технічна допомога із адаптацією та сприйняттям навчального матеріалу).
Наукові та навчально-методичні ресурси Центру канадських студій активно використовуються у діяльності Україно-канадської школи англійської мови в НаУКМА, зокрема під час планування та викладання додаткових курсів англійської мови для студентів і викладачів НаУКМА (залучення новітніх підручників для вивчення професійно орієнтованої англійської мови).
Використані навчально-методичні матеріали Центру канадських студій для планування та розвитку діяльності Центру англомовного письма в Києво-Могилянській академії. Зокрема, залучено значний обсяг посібників і практичних напрацювань зі стилістики англомовного письма, зібраних у процесі обміну навчальним досвідом з Університетом Грента МакЮена, м.Едмонтон.
Публікації
2016
Loreman T., McGhie-Richmond, A.Kolupayeva, D.Mazin, R.Petryshyn.A Canada-Ukraine collaborative initiative for inclusive education in Ukraine: Participant perspectives // School Effectiveness and School Improvement. An International Journal of Research, Policy and Practice, Volume 27, 2016 - Issue 1: Using inquiry-based approaches for equitable school improvement , pp. 24-44 http://dx.doi.org/10.1080/09243453.2015.1018912