Наукова діяльність, дослідження, публікації
- Програма освітньої діяльності та спецкурс курсів підвищення фахової кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів з проблеми «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей»
Публікації
-
Doty, S.B., E.E. Haroz, N.S. Singh, S. Bogdanov, J.K. Bass, L.K. Murray, K.L. Callaway, and P.A. Bolton. 2018. “Adaptation and Testing of an Assessment for Mental Health and Alcohol Use Problems among Conflict-Affected Adults in Ukraine.” Conflict and Health 12 (1). https://doi.org/10.1186/s13031-018-0169-6
-
Murray, L.K., E.E. Haroz, S.B. Doty, N.S. Singh, S. Bogdanov, J. Bass, S. Dorsey, and P. Bolton. 2018. “Testing the Effectiveness and Implementation of a Brief Version of the Common Elements Treatment Approach (CETA) in Ukraine: A Study Protocol for a Randomized Controlled Trial.” Trials 19 (1). https://doi.org/10.1186/s13063-018-2752-y
-
Kane, J.C., Vinikoor, M.J., Haroz, E.E., Al-Yasiri, M., Bogdanov, S., Mayeya, J., Simenda, F., Murray, L.K. 2018. Mental health comorbidity in low-income and middle-income countries: a call for improved measurement and treatment. The Lancet Psychiatry, 2018 doi: 10.1016/S2215-0366(18)30301-8
-
Haroz, E.E., Bolton, P., Nguyen, A.J. et al. Measuring implementation in global mental health: validation of a pragmatic implementation science measure in eastern Ukraine using an experimental vignette design. BMC Health Serv Res 19, 262 (2019). https://doi.org/10.1186/s12913-019-4097-y
-
Bogdanov, S., Basenko, O., Zaleska, O. Effectiveness Testing of a Multi-Layered Model of Psychosocial Support Within School in Conflict-affected Eastern Ukraine. NSI 02: Data collection and evidence building to support education in emergencies. 2019
- Перша психологічна допомога : посіб. для тренера / уклад. : Чернобровкіна В. А., Гірник А. М. — Київ : Унів. вид-во ПУЛЬСАРИ,2017. — 96 с. : іл., табл.
ISBN 978-617-615-080-0
- Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій: підхід резилієнс : навч.-метод. посіб. / [Н. Гусак, В. Чернобровкіна, В. Чернобровкін, А. Максименко, С. Богданов, О. Бойко ; за заг. ред. Н. Гусак] ; Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія». – Київ : НаУКМА, 2017. – 92 с.
ISBN 978-966-2410-88-4
- С. О. Богданов. Соціально-психологічні чинники порушення стресостійкості дітей, що проживають у буферній зоні воєнного конфлікту на сході України /С. О. Богданов, А. М. Гірник, Б. П. Лазоренко, В. В. Савінов, м. Київ, В. В. Соловйова, м. Покровськ. // Проблеми політичної психології
Вип. 4 (18) - К., 2017
- Узагальнення досліджень: програми психологічної підтримки ЮНІСЕФ для школярів в Донецькій і Луганській областях. Автори: Богданов С., Ковалевська Д., Гірник А., Чернобровкіна В., Лунченко н., Басенко О., Іванюк І., Євтухов Д., Лазоренко Б., Савінов В. (англійською мовою)
- Психосоціальні проблеми та стратегії життєстійкості учнів навчальних закладів
- Ефективність комплексної програми психосоціальної підтримки в школах
- Якісне дослідження механізму перенаправлення в школах
- Розвиток стресостійкості дітей
- Психологічна травма: як допомогти дитині
- Психосоціальна підтримка у кризовій ситуації
- Граючи долаємо стрес
- УЧИТЕЛЬСЬКИЙ СЛОВНИК ЧАРІВНИХ ВИСЛОВІВ