Премія ім. Миколи Кравця

Центр забезпечення якості освіти НаУКМА

Про нас

Центр забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія» з 2016 року забезпечує внутрішній контроль якості в університеті, співпрацюючи з Комітетом з якості Вченої ради НаУКМА, навчально-методичним відділом та різноманітними студентськими ініціативами. Діяльність Центру спрямована на:

 

  • покращення освітніх програм та бізнес-процесів у НаУКМА;
  • забезпечення принципів академічної доброчесності;
  • проведення Оn-line опитування студентів, випускників, працедавців та викладачів;
  • активне реагування на зібрану інформацію через відповідні зміни у політиці університету;
  • підвищення кваліфікації (професійний розвиток) викладачів;
  • визнання в НаУКМА іноземних дипломів та атестатів.

 

Діяльність Центру була підтримана компанією «Infopuls», British Council, MacEwan University (Канада), Посольством Чеської республіки в Україні, National Endowment for Democracy. Особливу підтримку має напрямок розвитку кваліфікації викладачів, зокрема організацією SmartFoundation та випускниками НаУКМА.

 

Команда:

 

Zakotiuk A    

Ганна Волкова,

керівник Центру

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Артем Закотюк

напрям роботи

студентські опитування

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 

 

 

 

Як з нами зв’язатися:

корпус 5, кімната 304

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Нормативні документи:

 

 

Заходи Центру

 

14 листопада 2024 року відбувся тренінг ТОВ «Плагіат» для користувачів системи StrikePlagiarism.com у змішаному форматі.

Тренерами були менеджерки з розвитку Plagiat.pl в Україні Анна Чудак та Дар'я Іванова.

Програма тренінгу:

  • завантаження роботи в систему StrikePlagiarism.com;
  • формування звіту подібності;
  • оцінювання та інтерпретація звіту;
  • перевірка роботи через Moodle;
  • інструмент перевірки на Штучний Інтелект.

 

4 квітня 2024 року представники Центру забезпечення якості освіти разом із представниками Інформаційно-обчислювального центру взяли участь у офлайн-воркшопі ТОВ «Плагіат». Були розглянуті теми:

  • розпізнавання контенту Штучного Інтелекту;
  • зловживання при використанні Штучного Інтелекту;
  • звіт про наявність Штучного Інтелекту в системі StrikePlagiarism.com;
  • процедури використання модуля пошуку контенту, згенерованого Штучним Інтелектом;
  • інтеграція з ЛМС системами, децентралізація перевірки студентських робіт.

 

8 березня 2024 року відбувся вебінар «Система StrikePlagiarism.com: завантаження роботи, перевірка та інтерпретація інтерактивного Звіту подібності. Оцінювання Звіту подібності. Штучний інтелект»

 
14—15 лютого 2024 року Центр разом із ТОВ «ПЛАГІАТ» провів вебінари на тему «Система StrikePlagiarism.com. Перевірка робіт у системі, інтерпретація та оцінка Звіту Подібності».
 
22 листопада 2023 року відбулась VI Конференція викладацької майстерності «Самозарадність викладачів та студентів». За участі викладачів НаУКМА, психологів та студентів відбувся обмін досвідом щодо підтримки одне одного під час війни, щодо викладання та способів роботи зі зворотним зв’язком.
Програма конференції
 
28 вересня — 6 жовтня пройшов Настановчий курс для викладачів НаУКМА. В ньому взяли участь 22 викладачі, які недавно почали викладати в НаУКМА, а також молоді викладачі, які тільки почали свою викладацьку діяльність.

У разі вчасного виконання завдання курсу учасники мали змогу отримати сертифікат на 1 кредит ЄКТС (30 годин)

 

22 вересня 2023 Центр провів тренінг «Зворотний зв’язок з Mentimeter» для 29 викладачів з усіх факультетів НаУКМА. 10 викладачів отримали безкоштовні повні ліцензії Mentimeter на півроку в рамках співпраці з компанією Mentimeter.

У разі вчасного виконання завдання курсу учасники мали змогу отримати сертифікат на 0,5 кредиту ЄКТС (15 годин)

 
4 квітня 2023 року в Національному Університеті «Києво-Могилянська академія» відбувся семінар «Актуальні проблеми забезпечення якості вищої освіти» за участі представників Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
 
67 березня 2023 року Центр провів тренінг «Дистанційне викладання з використанням платформи DistEdu»
для 45 викладачів з усіх факультетів НаУКМА.
 
2 березня 2023 року Центр провів захід з академічної доброчесності для кафедри соціології, ФСНСТ.
 
20 грудня 2022 року була проведена V Конференція з викладацької майстерності НаУКМА «Якісне викладання під час війни: місія здійсненна?»
 

Академічна доброчесність

 

Згідно із положенням про академічну доброчесність всі курсові та кваліфікаційні роботи проходять перевірку на наявність плагіату. Наразі університет користується для цієї мети системою Unicheck.

 

Звіт подібності, отриманий в результаті перевірки, є лише підставою для детального розгляду роботи на предмет плагіату, і не може сам по собі бути підставою для визнання факту порушення академічної доброчесності. Рішення про прийнятний індекс подібності є прерогативою наукового керівника, екзаменатора та/або відповідної комісії, і саме вони приймають рішення про те, чи представлений документ є плагіатом та/або в якій мірі він був плагіатом.

 

Хочемо повідомити, що в 2023 році у нас знову з'явилась можливість перевіряти письмові роботи на наявність запозичень (плагіату) на платформі DistEdu. Цього року ця можливість здійснюється за допомогою плагіна StrikePlagiarizm у модулі «Завдання». Як це робити можна переглянути у короткому ознайомчому відео від Центру електронної освіти.

 

Центр пропонує проведення освітніх заходів стосовно академічної доброчесності для викладачів та студентів.

 

Останній такий захід для студентів кафедри соціології, ФСНСТ, був проведений 2 березня 2023 року. Вже третій рік поспіль в лютому-березні Центр проводить такі заходи на замовлення кафедр, для допомоги студентам, які пишуть курсові та дипломні роботи.

 

 

Є різні способи забезпечення академічної доброчесності.

 

Технічні засоби можуть включати такі варіанти: моніторити дані DistEdu, застосовувати електронну перевірку на ознаки плагіату, обмежувати час на виконання завдань, рандомізувати питання та порядок варіантів відповіді, використовувати демонстрацію по одному питанню на екран, послідовний перегляд питань та функцію блокування вікна.

 

Втім, слід зазначити, що використання технічних засобів не дає повної гарантії. Краще прийняти той факт, що ми складаємо так звані «тести з відкритим підручником», тобто що студенти користуватимуться доступними джерелами, і ми маємо врахувати це при складанні питань. Тому важливо спрямувати зусилля на зміст завдань і формулювати їх таким чином, щоб готову відповідь не так легко було знайти.

 

Віддавайте перевагу завданням, які оцінюють результати навчання вищих рівнів (таксономія Блума), тобто не відтворення, а застосування, аналіз, порівняння, оцінку. Для цього можна використовувати кейси, казуси, приклади, ілюстрації.

 

Використовуйте для контрольних завдань менш відомі роботи/твори/авторів, оскільки чим відоміший автор, тим більше готових робіт/відповідей є в мережі.

 

Звертайтесь до досвіду, який ваші студенти отримали впродовж курсу. Тоді людині, яка не слухала ваш курс, буде складно списати. Наприклад, можна застосувати техніку “touchstone”: візьміть цитату, графік чи ілюстрацію, що використовувалась в курсі, та попросіть пояснити, як вони ілюструють те чи інше явище або теорію. Крім того, включайте в тести рефлексивні питання щодо досвіду навчання, які з одного боку вимагають унікальної відповіді, а з іншого ще й стимулюють розвиток метакогнітивного мислення. Наприклад, “яке завдання викликало найбільше труднощів і як ви це пояснюєте?”.

 

Урізноманітнюйте формати завдань (відео, аудіо, презентації, заповнення таблиць та моделей), а також змінюйте зміст завдань на кожен наступний рік чи для різних груп.

 

Порушення академічної доброчесності може бути спричинене невірою здобувача в те, що його/її думки та ідеї є достатньо цінними, глибокими, креативними. Тому надзвичайно важливо демонструвати повагу до думки здобувачів та розвивати їхню впевненість у цінності власної думки.

 

Ретельно прораховуйте час на перевірку однієї роботи. Перевантаження викладача кількістю робіт на перевірку може підвищити ризик недостатньо ретельної/глибокої перевірки. А це в свою чергу, може вплинути на готовність студентів інвестувати свій час в належне виконання завдання.

 

Також варто ретельно прораховувати необхідний час на виконання завдання і вказуйте приблизний час виконання в інструкції. Здобувачі не завжди можуть самостійно адекватно спрогнозувати, скільки часу варто виділити на завдання і через брак часу починають шукати готові відповіді.

 

Не менш важливо узгоджувати заплановані завдання в рамках освітньої програми, які викладачі дають в рамках дисциплін, що викладаються в одному семестрі, оскільки перевантаженість студентів об’ємними (зокрема, письмовими) завданнями як в рамках окремої дисципліни, так і на різних дисциплінах в один часовий період може підвищити ризик порушень.

 

При написанні рекомендацій були використані матеріали з таких джерел:

 

dobrochesnist image

https://vumonline.ua/course/academic-integrity-at-the-university/

 

Майстер-класи


•    «Все, що ви хотіли знати про плагіат, але боялися спитати» Ольга Брюховецька, Надія Фортуна
Частина 1
Частина 2
 
•    «Як зробити ориґінальний парафраз?» Ольга Брюховецька  
Частина 1 
Частина 2
 
•    «Як обрати СВОЮ тему курсової роботи?» Лариса Довга  
Частина 1

 

Онлайн-курси

 

•    Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Модуль 4: Основи академічного письма та доброчесності

•    Академічна доброчесність в університеті

 

Опитування

Центр забезпечення якості освіти НаУКМА запрошує могилянське студентство доєднуватися до онлайн-опитування щодо якості навчальних дисциплін, що відбувається перед кожною сесією.

 

QA ne tsikavoQA ziznatusQA sumniv

 

План проведення опитувань на 2024 / 2025 навчальний рік:

 

04 — 15 листопада 2024 року

14 — 25 квітня 2025 року

16 — 22 червня 2025 року

 

Нам важливо дізнатись, наскільки вам сподобалися прослухані за відповідний триместр курси, чи були актуальними знання, які ви отримали, чи була продуктивною взаємодія з викладачами тощо. Ми також будемо раді вашій конструктивній критиці та пропозиціям щодо покращень навчального процесу. Не забувайте також, що опитування — це можливість подякувати тим викладачам і викладачкам, в яких ви навчились чомусь важливому.

 

Нам важливо налагодити і підтримувати безпечну комунікацію усіх сторін навчального процесу. Студентству це дає можливість розвинути критичне ставлення до досвіду навчання, а викладацтву — стати більш уважним до потреб студентства та більш відкритим до змін.

 

Опитування є діалогом, який допомагає нам усім стати кращими

 

 

 

 

Будемо вдячні за чесні відгуки про ваш досвід навчання.

 

Щоб залишити АНОНІМНІ відгуки на прослухані дисципліни достатньо:

 

1. Перейти на сайт https://qa.ukma.edu.ua

2. Клікнути «Вхід через Офіс 365»

3. Вибрати дисципліну й дати відповіді

 

 

 

 

 З повагою, команда Центру забезпечення якості освіти!

 


1. Студентське онлайн-опитування відбувається тричі впродовж навчального року на останньому тижні до екзаменаційної сесії. Про дати початку і завершення опитування завчасно повідомляється на головній сторінці сайту НаУКМА, сторінці Центру забезпечення якості освіти, а також на інформаційних каналах Студентської Колегії та Бадді.

 

2. Для того, щоб пройти опитування, необхідно перейти на сторінку системи опитування за посиланням https://qa.ukma.edu.ua 

 

3. Студенти всіх років навчання можуть зайти до системи опитування, користуючись логіном та паролем своєї корпоративної пошти Офіс 365. Це єдиний раз, коли студент/ка вводить свої дані!!! Ці дані є своєрідною «перепусткою» до опитувальника, що унеможливлює вхід до системи осіб, які не навчаються в НаУКМА.
У самій системі опитування НЕ фіксується жодних (!) даних про студентів, які залишають відгуки про навчальну дисципліну та викладачів. Це було зроблено, щоб студенти могли максимально відверто розповісти про те, що їх хвилює та про те, що їм подобається.

 

4. Далі студент/ка вибирає свої навчальні дисципліни, які викладались у поточному семестрі, та відповідає на питання опитувальника.

 

5. Коли будуть доступні результати опитування? Результати опитування є доступними з першого тижня навчання наступного семестру після проведення опитування.

 

6. Хто має доступ до результатів опитування?

 

До анонімних відповідей опитування мають доступ:

 

  • співробітники Центру забезпечення якості освіти;
  • завідувачі кафедр (завідувач має доступ до відгуків на дисципліни лише (!) своєї кафедри);
  • декани (декан має доступ до відгуків на дисципліни лише (!) свого факультету);
  • віцепрезидент з науково-педагогічної роботи;
  • віцепрезидент з наукової роботи та інформатизації;
  • президент НаУКМА.

 

 

Результати Опитування

 

 

 

 

Підвищення кваліфікації

 


Робота Центру щодо підвищення кваліфікації викладачів включає тренінги, зустрічі, конференції та курси для професійного розвитку й підвищення кваліфікації

 

З 2017 року Центр провів:

 

  • шість довгострокових курсів підвищення кваліфікації викладачів;
  • більш ніж 20 тренінгів для викладачів та співробітників НаУКМА;
  • серію зустрічей з обміну досвідом;
  • шість конференцій з викладацької майстерності.

 

Курси для професійного розвитку та підвищення кваліфікації

 

Останнє оновлення програми підвищення кваліфікації відбулось у червні 2020 року. Повну версію програми можна знайти нижче, серед нормативних документів.

 

У програму підвищення кваліфікації входять наведені далі курси:

 

До вашої уваги оновлений курс 

«НАСТАНОВЧЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ НаУКМА» 

Для кого цей курс? 

Курс створений для викладачів, які нещодавно доєднались до викладацької спільноти НаУКМА, і для них участь в курсі є рекомендованою. Втім, за бажання, зареєструватись можна, навіть якщо ви не перший рік викладаєте в НаУКМА

 

Які цілі курсу?

Ознайомити викладачів з цінностями, місією та стратегією НаУКМА, історією НаУКМА, особливостями навчального процесу НаУКМА, структурою університету, організацією роботи та корпоративною культурою, ресурсами, які можуть допомогти у викладанні. Все це допоможе новим викладачам бути впевненішими у своєму викладанні, а досвідченим викладачам, що тільки розпочали знайомство з НаУКМА - ознайомитись з особливостями та вимогами до процесу викладання в НаУКМА.

 

Які теми будуть розглянуті?

  1. Базові вимоги: без чого не можна почати 
  2. Особливості навчального процесу в НаУКМА 
  3. Ролі та коло обов’язків викладача НаУКМА 
  4. Університет: структура, підрозділи, ресурси 
  5. Підтримка та супровід нового викладача 

 

Як будуть проходити заняття?

Все буде залежати від епідеміологічної ситуації. Це буде або комбінація «живих» та онлайн зустрічей, або лише онлайн-формат. Також на DistEdu буде електронний супровід курсу.

 

Що потрібно для успішного проходження курсу?

  • Відвідати тренінги/вебінари і виконати поточні навчальні завдання;
  • Ознайомитись з програмою дисципліни та підготувати силабус/РТП;
  • Налаштувати журнал оцінювання на своєму курсі на DistEdu;
  • Взаємовідвідування: сходити до іншого викладача на заняття й надати звіт. 

 

Коли почнеться курс?

Курс почнеться 28 вересня, заняття закінчаться 6 жовтня, завдання курсу потрібно здати до 1 грудня 2023 року

 

Чи буде сертифікат?

Так. Після успішного завершення курсу ви отримаєте сертифікат на 1,0 кредит ЄКТС (30 год)

 

Як зареєструватися?

Щоб зареєструватися, заповніть, будь ласка, форму реєстрації

 

До вашої уваги 

«БАЗОВИЙ КУРС ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ НаУКМА» 

 

Для кого цей курс?  

Курс створений для викладачів, які не мають педагогічної освіти, та хотіли б покращити свої навички викладання

 

Які цілі курсу?

Цей курс допоможе вам

  • Ефективно спланувати свій курс

  • Розробити зрозумілу систему оцінювання

  • Написати/удосконалити програму та силабус (РТП) до свого курсу

  • Опанувати інтерактивні методи викладання

  • Удосконалити електронний супровід свого курсу на платформі DistEdu

 

Як будуть проходити заняття?

  • Дистанційно через Zoom, із супроводом на DistEdu.

 

Курс складається з трьох частин:

  1. (осінній ТСР) Удосконалення програми навчальної дисципліни

  1. (листопад лютий) Самостійна робота викладача. Підготовка індивідуальної методичної розробки. Індивідуальні сесії колегіального оцінювання

  1. (весняний ТСР) Впровадження активних методів навчання і використання технологій у навчальному процесі. Захист методичної розробки в межах навчальної дисципліни 

 

Які теми включені в програму?

  • Система вищої освіти
  • Розроблення програми навчальної дисципліни
  • Створення навчального середовища
  • Стратегії викладання для активного навчання
  • Колегіальне оцінювання викладання
  • Індивідуальна методична розробка

 

Що потрібно для успішного проходження курсу?

 

  • Відвідати тренінги і виконати поточні навчальні завдання. 
  • Оновити програму однієї навчальної дисципліни і розмістити відповіднінавчально-методичні матеріали на платформі DistEdu; 

  • Відвідати заняття з однієї з дисциплін, підготувати структурований відгук за наданою формою; 

  • Пройти індивідуальне колегіальне оцінювання викладання за однією навчальною дисципліною. 

  • Захистити індивідуальну методичну розробку в межах однієї навчальної дисципліни


Коли почнеться курс?
  • Курс почнеться у жовтні під час тижня самостійної роботи 

 

Чи буде сертифікат?

  • Так. Після успішного завершення курсу ви отримаєте сертифікат на 5,0 кредитів ЄКТС (150 год).

 

 

 

Детальна програма курсу

Блок 1.

Модуль «Система вищої освіти»

  • Концепція професійного розвитку наукового-педагогічних та педагогічних працівників НАУКМА.
  • Основні концепти сучасної системи вищої освіти: національна рамка кваліфікацій, відповідність рівню освіти, компетентнісний підхід, студентоцентроване навчання, стандарти вищої освіти, програмні навчальні результати і навчальні результати курсу
  • Визначення навчальних результатів на основі таксономії Б. Блума.

 

Модуль «Розробка дієвої програми навчальної дисципліни»

  • Вимоги до розробки навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін і внутрішня система оцінювання якості освіти в НАУКМА
  • Алгоритм удосконалення робочої програми навчальної дисциплін: зв'язок навчальних результатів з компетентностями, системою оцінювання, тематикою курсу; засоби діагностики і методи демонстрування результатів навчання (наскрізне оцінювання, підсумкове оцінювання, колегіальне і само-оцінювання)
  • Метод наскрізного оцінювання: classroom assessment technique (CAT)
  • Впровадження студентоцентрованого підходу: розмаїтість форматів навчальних подій, підтримка самостійної роботи студентів, інтерактивні лекції.
  • Впровадження і забезпечення ефективного розвитку загальних навичок.
  • Рефлексивні практики оцінювання результатів навчання

 

Модуль «Створення навчального середовища»

  • Впровадження «Положення про академічну доброчесність НаУКМА» в навчальному процесі
  • Забезпечення дотримання академічної доброчесності в навчальному процесі
  • Методики активного навчання
  • Office 365 для обліку результатів навчання, комунікації зі студентами, поширення матеріалів
  • DistEdu: освітня платформа НаУКМА

 

Модуль «Колегіальне оцінювання викладання»

  • Ефективний зворотній зв'язок: робота зі студентами, колегіальне оцінювання курсу
  • Колегіальне оцінювання навчальних курсів: модель співпраці викладачів

 

Блок 2.

Модуль «Самостійна робота викладача»

  • Підготовка індивідуальної методичної розробки.

 

Модуль«Колегіальне оцінювання викладання»

  • Індивідуальні сесії колегіального оцінювання.

 

 

Блок 3.

Модуль «Колегіальне оцінювання викладання»

  • Обговорення запроваджених змін до педагогічної стратегії ведення курсу і до навчальної програми дисципліни у фахових групах
  • Звіт про сесії індивідуального колегіального оцінювання

 

Модуль «Система вищої освіти»

  • Тенденції розвитку Європейського освітнього простору і Болонський процес

     

Модуль «Створення навчального середовища»

  • Ефективна робота з навчальними ресурсами. 
  • Особливості роботи з групою студентів на різних стадіях групової динаміки 
  • Обмін досвідом роботи з освітньою платформою НаУКМА DistEdu: результати і пропозиції
  • DistEdu: освоєння нових функцій і вдосконалення взаємодії зі студентами

 

Модуль «Стратегії викладання для активного навчання»

  • Scaffolding
  • Діалогічні методики викладання (P4C)
  • Провідні світові моделі PBL
  • Презентація методу PBL і рольових ігорВаріації впровадження і застосування методу PBL 
  • Організація навчання за методом PBL 
  • Оцінювання роботи студентів за методом PBL 
  • Впровадження кейс-методу на практиці
  • Ефективні практики наукового керівництва

 

Підсумковий модуль

  • Захист індивідуальної методичної розробки
  • Обговорення результатів базового курсу «Програма професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників НаУКМА

 

До вашої уваги оновлений курс  

«ІННОВАЦІЙНИЙ КУРС ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ НаУКМА» 

 

Для кого цей курс?  

Курс створений для викладачів, які пройшли базовий курс професійної майстерності викладання для викладачів НаУКМАта/або мають від років 5 досвіду, знають, що таке таксономія Блума, мають свій курс на DistEdu таготові глибше пропрацювати різні аспекти свого викладання

 

Які цілі курсу?

Цей курс допоможе вам

  • реалізувати студент центрований підхід до викладання 
  • ефективно проєктувати змішане навчання з використанням просунутих функцій освітньої платформи DistEdu
  • посилити розвиток соціальних навичок (softskills) в процесі викладання своїх курсів 
  • оптимізувати витрати часу та зусиль при підготовці до занять та перевірці робіт знизити кількість непорозумінь зі студентами через оцінювання 
  • сформувати свою індивідуальна траєкторію професійного розвитку 
  • та створити своє портфоліо викладача 

 

Як будуть проходити заняття?

Все буде залежати від епідеміологічної ситуації. Це буде або комбінація «живих» та онлайн зустрічей, або лише онлайн формат. Також на DistEdu буде електронний супровід курсу.

 

Які модулі включені в програму?

Курс поділений на модулі, чотири з них обов’язкові, решта – вибіркові, з яких ви маєте обрати мінімум два. Також будуть обов’язкові завдання на самостійну роботу.

Модуль 1. Розвиток загальних навичок (обов’язковий)

Модуль 2. Оцінювання 2.0 (обов’язковий) 

Модуль 3. Лекція 2.0 (вибірковий) 

Модуль 4. Змішане навчання і використання технологій процесі (вибірковий) 

Модуль 5. Проєктне навчання (вибірковий) 

Модуль 6. Впровадження проблемно-орієнтованого навчання (PBL) (вибірковий) 

Модуль 7. Інтернаціоналізація освітнього процесу (вибірковий) 

Модуль 8. Самостійна робота (обов’язковий) 

Модуль 9. Рефлексивні методи навчання (обов’язковий) 

 

Що потрібно для успішного проходження курсу?

  • Відвідати всі обов’язкові та не менш ніж 2 вибіркових тренінги, а також виконати поточні навчальні завдання; 

  • Вдосконалити програму однієї навчальної дисципліни і розмістити відповідні навчально-методичні матеріали на платформі DistEdu; 

  • Відвідати заняття двох колег, підготувати структурований відгук за наданою формою; 

  • Пройти індивідуальне колегіальне оцінювання викладання за однією навчальною дисципліною; 

  • Захистити індивідуальну методичну розробку в межах однієї навчальної дисципліни.

Коли почнеться курс?

Курс почнеться у листопаді та триватиме впродовж навчального року по вихідних, раз або два на місяць.

 

Чи буде сертифікат?

Так. Після успішного завершення курсу ви отримаєте сертифікат на 5,0 кредитів ЄКТС (150 год).

 

Як зареєструватися?

Щоб зареєструватися, перейдіть, будь ласка за посиланням

 

Детальна програма курсу

Модуль 1. Розвиток загальних навичок (обов’язковий)

  • Фасилітація
  • Робота в команді 
  • Зворотний зв’язок 

 

Модуль 2. Оцінювання 2.0 (обов’язковий) 

  • Конструктивне узгодження (constructivealignment
  • Методи формувального та підсумкового оцінювання 
  • Рубрики 
  • Колегіальне оцінювання (peerassessment
  • Самооцінювання
  • Оцінювання творчих завдань 

 

Модуль 3. Лекція 2.0 (вибірковий) 
  • Ефективна презентація матеріалу 
  • Інтерактивна лекція 
  • Візуалізація 
  • Робота з голосом: турбуємось про горло 
 
 
Модуль 4. Змішане навчання і використання технологій у навчальному процесі (вибірковий) 
  • Використання просунутих функцій DistEdu
  • Додаткові онлайн інструменти 
  • «Перевернутий» клас (flippedclassroom) та інші моделі 

  

Модуль 5. проєктне навчання (вибірковий) 
  • Управління проєктами: основні підходи 
  • Проєктна робота в навчанні 
  • Оцінювання проєктної роботи студентів 
 
Модуль 6. Впровадження проблемно-орієнтованого навчання (PBL) (вибірковий) 
  • Провідні світові моделі PBL 
  • Презентація методу PBL і рольових ігор 
  • Варіації впровадження і застосування методу PBL 
  • Організація навчання за методом PBL 
 
 
Модуль 7. Інтернаціоналізація освітнього процесу (вибірковий) 
  • Змішана і віртуальна мобільність 
  • Політика перезарахування кредитів 
  •  Особливості навчання та адаптація іноземних студентів в НаУКМА
  • Як адаптувати свій курс до викладання англійською 
 
 
Модуль 8. Самостійна робота (обов’язковий) 
  • робота над індивідуальним портфоліо викладача 
  • колегіальне відвідування 
  • авторська методична розробка 

 

Модуль 9. Рефлексивні методи навчання (обов’язковий) 

 

 

 

За час дії програми з 2017 року видано 123 сертифікати за оновлення курсів та запровадження нових практик у викладання

 

 

Щорічна Конференція викладацької майстерності для викладачів НаУКМА

 

У 2018 році ми провели першу Конференцію з викладацької майстерності, в якій взяло участь близько 50 осіб. З того часу ми вирішили зробити її щорічною й наразі провели вже 6 конференцій: дві з них відбулися офлайн, дві — онлайн і дві останні — в змішаному форматі. Загалом за всі роки в Конференції взяли участь близько 350 осіб. Усі конференції були присвячені актуальним питанням викладання в обставинах, що протягом цих шести років змінювались блискавично. Нижче можна переглянути список усіх конференцій та ознайомитись із програмами останніх двох.

 

26.06.18      І Конференція з викладацької майстерності НаУКМА «Відкриваємо викладацьку майстерність Могилянки» — офлайн
20.06.19     ІІ Конференція з викладацької майстерності НаУКМА «Розкриваємо викладацьку майстерність Могилянки» — офлайн
18.06.20    ІІІ Конференція з викладацької майстерності НаУКМА «Викладання на відстані» — онлайн
01.07.21    ІV Конференція з викладацької майстерності НАУКМА «Внутрішнє забезпечення якості освіти в умовах карантинних обмежень» — онлайн
20.12.22  

  V Конференція з викладацької майстерності НАУКМА «Якісне викладання під час війни: місія здійсненна?» — змішаний формат

 Програма

22.11.23  

 VI Конференція викладацької майстерності «Самозарадність викладачів та студентів» — змішаний формат

Програма

 

    

З питань професійного розвитку та підвищення кваліфікації в НаУКМА звертатись до Наталі Старинської, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Нормативні документи:

 

 

Дистанційне викладання

Нормативні документи

 

Дочірні категорії

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна