Стосовно | Інституційність | Місія | Мета | Фінанси | Колектив |
адміністрації |
1 Ефективний менеджмент науково-навчального процесу. |
9 Високоякісно забезпечувати науково-навчальний процес. |
17 Здійснювати адміністрування навчально-науковим процесом ефективно, але "непомітно" для інших його учасників, виходячи з інтересів викладачів, науковців і спудеїв. |
25 Забезпечити справедливий баланс та ефективний зворотній зв'язок між якістю управління й грошовою винагородою за це. |
33 Утворити не домінуючу, а взаємодоповнюючу структуру відносин, спрямованих на забезпечення ефективності науково-навчального процесу й розуміння того, що успіх кожного є успіхом усіх. |
викладачів |
2 Заклад, де створено умови для творчого самовираження особистості через реалізацію права на свободу в науково-освітній діяльності. |
10 Самореалізовуватися професійно, обстоювати державницький підхід у роботі зі спудеями, водночас маючи ґарантії дотримання інтересів особистості. |
18 Створювати наукові школи, в яких і через які реалізуються освітні імперативи НаУКМА. |
26 Забезпечити справедливий баланс та ефективний зворотній зв'язок між якістю викладання й наукових досліджень і грошовою винагородою за це. |
34 Створити команду висококваліфікованих професіоналів, які сприймають студента не як об'єкт впливу, а як суб'єкт інтерактивних стосунків. |
спудеїв |
3 Некорумпований заклад із сучасними освітніми ідеями, підходами й технологіями, забезпечений висококваліфікованим професорсько-викладацьким складом. |
11 Самореалізація людини через набуття нею якісної освіти, особистісний розвиток і національне самоусвідомлення. |
19 Здійснювати відбір та підготовку найталановитіших молодих людей, орієнтація на особистості. |
27 Забезпечити окупність витрат на навчання завдяки майбутнім кар'єрним успіхам, за наявності соціальних ґарантій талановитим особистостям. |
35 Відбирати та виховувати патріотів України, прихильників наукових, освітніх і державотворчих концепцій НаУКМА. |
України |
4 Визнання як найавторитетнішого в країні ВЗО. |
12 На основі дове-деної продуктивності модерних підходів на підвалинах національної традиції (відродження КМА у стислий період) створити модель науково-навчального закладу. |
20 Бути моделлю університету, яка виховує людину, що прагнутиме реалізувати свій духовний та інтелектуальний потенціал на благо свого народу. |
28 Знайти шляхи створення умов для фінансової потуж-ності, ефективного використання коштів та самоокупності НаУКМА. |
36 Створити об'єднання високоморальних професіоналів, стати членом якого - честь та мрія кожного. |
уряду |
5 Cамоврядність з правом видавати власні дипломи, за значимістю еквівалентні державним. |
13 Бути моделлю у впровадженні новітніх освітніх технологій, у перевірці їхньої ефективності й у спрямуванні на розвиток особистості. |
21 Упровадження досвіду НаУКМА в інших ВЗО через МОН України. |
29
Домогтися пріоритетного та сталого фінансування потреб НаУКМА, ефективного витрачання коштів. |
37 Ствердити авторитет експертних оцінок учених НаУКМА для прийняття парламентських постанов та урядових рішень. |
працедавців |
6 Висока якість результату діяльності НаУКМА: продукт - випускник. |
14 Змінювати людський ресурс в усіх сферах суспільного життя. |
22 Створювати ситуацію конкурен-ції в запрошенні на роботу випускників НаУКМА незалежно від їхньої спеціалізації. |
30 Створити умови, за яких інвестування у випускників та в науку базувалося б на переконанні в майбутній віддачі цих інвестицій. |
38 Забезпечити постійний зворотній зв'язок: розуміння динаміки ринку праці та освітніх послуг й реаґування на неї. |
спонсорів |
7 НаУКМА як успішний заклад, що його стосується принцип: допомагати талановитим. |
15 Творити в Україні середовище, яке би сприяло культивуванню інновацій, впровадженню сучасних управлінських технологій. |
23 Довести, що підтримка НаУКМА сприяє розвитку громадянського суспільства та інтеґрації України у світове співтовариство. |
31 Ініціювати такі програми розвитку НаУКМА, фінансу-вання яких привабливатиме і вважатиметься почесним. |
39 Ефективно й прозоро використовувати спонсорські внески. |
світу |
8 Знаковий університет - типу Сорбони, Оксфорда, Яґелонського, Карлового, Гарварда... |
16 Утверджувати міжнародний авторитет української науки, освіти й культури. |
24 Зробити привабливим для зарубіжних студентів навчання в НаУКМА. |
32 Створювати й фінансувати спільні наукові та освітні проекти. |
40 Мати визнаних у світі вчених та спудеїв, яких запрошують викладати, здійснювати наукові дослідження чи вчитися за кордоном |