Архів новин 2004 - 2012
kmbs виступає на REX-2008
Павло Шеремета, декан kmbs, виступив на PR-форумі, що відбувся в рамках XII Міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа «REX-2008»
16 вересня Павло Шеремета, декан kmbs, виступив на PR-форумі, що відбувся в рамках XII Міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа «REX-2008». Ця подія зібрала провідних спеціалістів та експертів в області маркетингових комунікацій, що обговорювали питання ролі PR в системі маркетингу і управління компанією.
В цьому році темою форуму є «PR: складова стратегії маркетингу чи «річ в собі»? Погляд лідерів комунікаційної галузі». Тема форуму вибрана не випадково, а спричинена необхідністю тісного зв’язку PR-активності з маркетинговими результатами компанії. Крім того PR сьогодні активно впливає і на «суміжні» галузі як глобальні [менеджмент, маркетинг, ЗМІ], так і на спеціалізовані – брендінг, виставкова діяльність та інші. Цей підхід дозволить PR-спеціалістам подивитись на свою роботу зі сторони та оцінити діяльність роботи PR-відділу своєї компанії.
На форумі Павло Шеремета виступив з майстер-класом «Стратегія для товстого курця або айсберг PRу», під час якого розповів учасникам про нові погляди та нові підходи до поняття PR в компаніях та відзначив нові стратегічні перспективи розвитку PR.
REX – одна з найбільших українських виставок реклами, медіа та маркетингу. Виставка має декілька напрямів: REX Pro – рекламно-сувенірна продукція, поліграфія, рекламні послуги, REX Outdoor – виготовлення та розміщення зовнішної реклами, REX Event – організація спеціальних заходів та шоу, BTL – шоу, REX IT – інформаційні технології для рекламної галузі, Центр кар’єрної інформації REX HR, REX University – програма тематичних днів, семінарів та конференцій
http://www.kmbs.com.ua/ua/news/news_section_1/news_16_09_08.htm