Архів новин 2004 - 2012
Старт спільного проекту НаУКМА та Групи компаній АДВ
«Майстер-класи з маркетингових комунікацій від топ-менеджерів Групи компаній АДВ для студентів НаУКМА»
Національний університет «Києво-Могилянська академія»
та Група компаній АДВ – лідер українського комунікаційного ринку –
оголошують про старт нового проекту
«Майстер-класи з маркетингових комунікацій від топ-менеджерів Групи компаній АДВ
для студентів НаУКМА»
Це шанс для студентів НаУКМА краще підготуватися до роботи в реальному бізнес-середовищі,
поєднуючи теоретичні знання з практичними навиками.
Проект передбачає проведення серії майстер-класів від провідних топ-менеджерів Групи компаній АДВ
для амбітних студентів, які дбають про свою професійну підготовку.
Теми майстер-класів: маркетинг, планування рекламної діяльності, медіа-планування, BTL, трейд-маркетинг, ефективна ділова комунікація, специфіка рекламного бізнесу. По закінченню серії майстер-класів – добровільне тестування з можливістю подальшого стажування
та працевлаштування у компаніях Групи АДВ.
6 жовтня – перший майстер-клас на тему «Інтегровані маркетингові комунікації»
проведе директор маркетингової агенції TMA Draft, пані Наталія Боярчук.
6-ий корпус, ауд. 401. 10:00-11.20. Кількість місць у аудиторії обмежена.
Міжнародна група маркетингових компаній АДВ – найбільша комунікаційна група на ринку Східної Європи.
В країнах СНД вона об’єднує 42 агенції в 150 містах: Росії, України, Білорусії, Молдови, Казахстану, Азербайджану й Узбекистану.