Архів новин 2004 - 2012
Проблеми вступної кампанії: огляд преси
Основні матеріали в ЗМІ за результатами прес-конференції від 31 липня на тему: «Чому цьогорічну вступну кампанію різні українські вузи завершують у різні терміни і чи може це зашкодити інтересам абітурієнтів?»
31 липня в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» у рамках загальнонаціонального проекту «Вступ-2009 очима громадськості» відбулася прес-конференція на тему: «Чому цьогорічну вступну кампанію різні українські ВУЗи завершують у різні терміни і чи може це зашкодити інтересам абітурієнтів?». Пропонуємо Вашій увазі огляд матеріалів у ЗМІ, в яких після проведення прес-конференції було порушено проблеми вступної кампанії.
1. Стусани від «альма–матері». Абітура – 2009: як розумнику посунути «липового» пільговика та як утекти з «вишу», куди тебе нашвидкуруч зарахували
«Україна молода», № 141, 5 серпня 2009
2. Ким бути? Студентом!
3. Международник со справкой. Около 40 % бюджетных мест в престижных вузах в этом году получили льготники
Киевские Ведомости 3 серпня 2009
4. Проблема льготников РАЗДУТА
5. Проблеми з пільговиками-абітурієнтами викликані з їх нерівномірним розподілом між ВНЗ
"Освітній портал" 1 серпня 2009
6. Главное для абитуриента — не баллы, а оригиналы
7. Вступна кампанія в Україні завершилася (репортаж)
8. Вступна кампанія в Україні завершилася (репортаж)
9. Вступна кампанія в Україні завершилася (репортаж)
10. Вступна кампанія в Україні: розшукуються генії
11. Пільговики обирають найпрестижніші вузи
12. Боротьба за розумних студентів