Архів новин 2004 - 2012
Новий підручник з Public Relations
Видавничий дім «Києво-Могилянська академія» видав новий підручник викладачів НаУКМА В.Г.Королька та О.В.Некрасової «Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика»
Побачив світ новий підручник викладачів кафедри зв’язків із громадськістю, психології та педагогіки Національного університету «Києво-Могилянська академія» В.Г.Королька та О.В.Некрасової «Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика», виданий ВД «Києво-Могилянська академія».
Цей підручник вважається найкращим навчальним виданням із Public Relations, підготовленим українськими авторами. У ньому в повній мірі відображено сучасні досягнення теорії та практики, науки й мистецтва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. У книзі висвітлено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю» з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник доповнено новітніми документами та прикладами з практики Public Relations у сфері бізнесу, політичного життя, зв’язків із міжнародною громадськістю.
Видання адресовано викладачам, аспірантам, студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й державного управління, а також активу політичних партій та керівникам виборчих кампаній.