Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Новий підручник з Public Relations

Дата публікації: 05.11.2009, 09:02

Видавничий дім «Києво-Могилянська академія» видав новий підручник викладачів НаУКМА В.Г.Королька та О.В.Некрасової «Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика»

Побачив світ новий підручник викладачів кафедри зв’язків із громадськістю, психології та педагогіки Національного університету «Києво-Могилянська академія» В.Г.Королька та О.В.Некрасової «Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика», виданий ВД «Києво-Могилянська академія».

Цей підручник вважається найкращим  навчальним виданням із Public Relations, підготовленим українськими авторами. У ньому в повній мірі відображено сучасні досягнення теорії та практики, науки й мистецтва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. У книзі висвітлено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю» з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник доповнено новітніми документами та прикладами з практики Public Relations у сфері бізнесу, політичного життя, зв’язків із міжнародною громадськістю.

Видання адресовано викладачам, аспірантам, студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й державного управління, а також активу політичних партій та керівникам виборчих кампаній.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна