Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Вплив іміджу України на розвиток бізнесу

Дата публікації: 13.11.2009, 16:23

Відбулася інтернет-конференція з випускницею НаУКМА Наталею Попович, Президентом PRP Group, a Weber Shandwick Affiliate Company(Україна-Росія-СНД)

На порталі Innovations.com.ua відбулась інтернет-конференція «Вплив іміджу України на розвиток бізнесу» Президента PRP Group, a Weber Shandwick Affiliate Company (Україна-Росія-СНД), випускниці НаУКМА 2001 п. Наталі Попович.

Наталя Попович, знаний фахівець у галузі PR та Public Affairs, відповідала на запитання про репутацію країни в світі, як вона вимірюється, що є складовими іміджу країни і як ці чинники впливають на бізнес. Грунтуючись на дослідженнях, пані Наталя фахово окреслила місце України у рейтингах бізнес привабливості країн та назвала наступні кроки у просуненні іміджу нашої держави серед світової спільноти.

Ознайомитися з інтернет-конференцією >>

Співпраця з НаУКМА: пані Наталя консультує університет у сфері зв'язків із громадськістю та в питаннях реформування діяльності Довірчої Ради НаУКМА - громадського дорадчого органу університету, метою якого є сприяння успішній діяльності та розвитку НаУКМА як провідного українського університету світового рівня. Наталя є активним учасником благодійних проектів випускників Києво-Могилянської академії.

innovations.com.ua – проект, що об’єднує управлінців, які роблять позитивні зміни в собі та своїх компаніях. Створений за ініціативи Києво-Могилянської Бізнес-Школи. Проект має три складові: innovations.events, innovations.journal та innovations.com.ua

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна