Архів новин 2004 - 2012
Рейтинги університетів
НаУКМА посів 2 місце у сфері маркетингових комунікацій
Національний університет «Києво-Могилянська академія» посів друге місце у сфері маркетингових комунікацій (спеціальність «Маркетинг») за рейтингом Всеукраїнської рекламної коаліції та Групи АДВ Україна.
Перший набір на спеціальність «Маркетинг» відбувся у 2008 році. Кафедра маркетингу та управління бізнесом поки що не має своїх випускників, проте уже здобула визнання серед провідних рекламно-комунікаційних агентств.
Базовими показниками, за якими будували рейтинги, були:
• ВНЗ, де вчилися молоді фахівці, прийняті в компанії в 2008-2009 рр.;
• випускників яких ВНЗ бажають бачити у своїй компанії;
• загальний рівень підготовки випускників;
• уміння випускників систематизувати і узагальнювати інформацію; • уміння випускників вибудовувати конструктивні робочі стосунки усередині робочої команди або з клієнтами;
• рівень володіння випускниками спеціальними знаннями і навиками, необхідними компанії-працедавцеві.