Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Рейтинги університетів

Дата публікації: 29.11.2009, 19:54

НаУКМА посів 2 місце у сфері маркетингових комунікацій

Національний університет «Києво-Могилянська академія» посів друге місце у сфері маркетингових комунікацій (спеціальність «Маркетинг») за рейтингом Всеукраїнської рекламної коаліції та Групи АДВ Україна.

Перший набір на спеціальність «Маркетинг» відбувся у 2008 році. Кафедра маркетингу та управління бізнесом поки що не має своїх випускників, проте уже здобула визнання серед провідних рекламно-комунікаційних агентств.

Базовими показниками, за якими будували рейтинги, були:

• ВНЗ, де вчилися молоді фахівці, прийняті в компанії в 2008-2009 рр.;
• випускників яких ВНЗ бажають бачити у своїй компанії;
• загальний рівень підготовки випускників;
• уміння випускників систематизувати і узагальнювати інформацію; • уміння випускників вибудовувати конструктивні робочі стосунки усередині робочої команди або з клієнтами;
• рівень володіння випускниками спеціальними знаннями і навиками, необхідними компанії-працедавцеві.

Детальніше про результати рейтингу-2009 >>

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна