Архів новин 2004 - 2012
Стипендійний фонд ім. І. Ткаченка в НаУКМА
В рамках Стипендійного фонду ім. І. Ткаченка до 5 березня продовжено термін проміжного конкурсу 2010 року на здобуття ґрантів за кращі роботи студентів в галузі соціології та PR
Національний університет «Києво-Могилянська академія»
Стипендійний фонд ім. Ігоря Ткаченка
До 5 березня продовжено термін проміжного конкурсу 2010 року
на здобуття разових студентських ґрантів ім. Ігоря Ткаченка —
одного із засновників сучасної PR– та рекламної галузей в Україні
В рамках конкурсу передбачено
два студентських ґранти — в галузі PR та соціології — по 3000 грн.
Окрім того, засновники Фонду в рамках конкурсу запроваджують дві премії викладачам НаУКМА
— кураторам студентських робіт, які будуть визначені найкращими в галузі PR та соціології — по 1500 грн.
УМОВИ УЧАСТІ У КОНКУРСІ:
На здобуття ґранту в галузі PR:
• студенти основного складу бакалаврських та маґістерських програм, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю» (PR);
• високий навчальний рейтинг;
• творча робота в галузі PR за однією з наведених нижче тем на вибір, яка подається на кафедру PR до 5 березня 2010 р.:
- розробка проекту внутрішньокорпоративної газети для інтерв’юерів компанії TNS (вихід 1 раз на квартал, формат А3, 4 сторінки, аудиторія – інтерв’юери по всій території України). Потрібно дати концепцію і назву видання, структуру, назву і зміст рубрик та приклади текстового наповнення.
- розробка PR-проекту «Питання перепозиціонування НаУКМА на сучасному етапі».
На здобуття ґранту в галузі соціології:
• студенти 3 р.н. бакалаврської та 1 р.н. маґістерської програм, спеціальність «соціологія»;
• високий навчальний рейтинг;
• аналітична робота за результатами обробки масиву даних, наданих компанією TNS Ukraine (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки), яка подається на кафедру соціології та висилається на адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
до 5 березня 2010 р.
Критерії оцінки аналітичних робіт у галузі соціології: знання методів обробки даних та їх застосування; творчий підхід до аналізу даних; практичне значення аналітичної роботи; логічність, чіткість та лаконічність викладу.
Засновники Стипендійного фонду ім. І. Ткаченка:
компанія "Євроіндекс", Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».
З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.
Для учасників та переможців конкурсу за соціологічним напрямком компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.