Архів новин 2004 - 2012
Вітаємо переможця!
Оголошенно результати конкурсу–2011 року на ґрант Андрія Сивоконя «За найкращий проект в НаУКМА, із залучення коштів на розвиток Університету»
12 жовтня 2011 року в стінах Києво-Могилянської Академії відбулося засідання конкурсної комісії, яка визначила переможця конкурсу–2011 на ґрант Андрія Сивоконя. Метою даного конкурсу є активізація та стимулювання успішної ґрантової діяльності викладачів та студентів, структурних підрозділів університету.
Цього року на конкурс були представлені вісім проектів від таких підрозділів НаУКМА:
- центру орієнталістики НаУКМА ім. Омеляна Пріцака,
- відділу міжнародного співробітництва,
- центру досліджень екосистем, змін клімату та сталого розвитку НаУКМА,
- факультету правничих наук і факультету економічних наук (спільний проект),
- докторської школи НаУКМА,
- студентів ІІІ курсу факультету правничих наук,
- Могилянської школи журналістики.
Рішенням конкурсної комісії переможцем конкурсу 2011 року став проект «Створення моделі докторських шкіл на основі кращого досвіду для впровадження структурованої програми докторської підготовки (PhD) в Україні та Грузії», керівник – п. Михайло Винницький, директор Докторської школи НаУКМА.
Щиро дякуємо всім учасникам конкурсу за чудові проекти і бажаємо натхнення в подальшій реалізації своїх творчих ідей!
Пропонуємо вашій увазі бліц-інтерв"ю пана Андрія Сивоконя.
- Як Ви оцінюєте рівень проектів, що брали участь у цьогорічному конкурсі?
- Усі проекти дуже цікаві, багато з них інноваційні і всі вони, безумовно, дуже корисні для розвитку Могилянки. З першого погляду ясно, що команди, які працюють над цими проектами, вкладають в них не тільки свої ідеї, інтелект, а ще й частину душі, вони по-справжньому вболівають за свою справу.
Як на мене, єдиний спосіб зробити роботу класно – полюбити її. Сьогодні ми мали справу з людьми, які люблять свою cправу. Тому вибрати переможця конкурсу завжди було справою нелегкою, а цього року – особливо.
Дуже приємно, що рівень проектів кожного року зростає: вони багатогранніші, масштабніші та системніші. Більш того, сама процедура проведення загально відкритого захисту проектів є, по суті, відкритим майданчиком для дискусії, обговорення напрямків розвитку Академії. Самі учасники презентацій відзначають можливість дізнатися про досвід колег з фандрейзингу, а лауреати відчувають особисто, що їх зусилля побачили та відзначили! Це у всіх нас (викладачів, співробітників, студентів та випускників) створює відчуття замученості до побудови Академії як нашого спільного проекту!
- Якими є критерії вибору проекту-переможця?
Головний критерій - це вагомість даного проекту для розвитку Академії, її навчальної та наукової бази, розбудови інфраструктури. Наша мета - активізація та стимулювання успішної ґрантової діяльності, залучення якомога більшого числа студентів, викладачів, співробітників до пошуку коштів на розвиток Могилянки.
Для мене особисто найголовніший фактор – що залишиться в Академії після закінчення проекту, яке обладнання, , методика викладання, досвід, академічні зв’язки, ширше - здобутки, які отримає Академія.
- З чого виникла ідея заснування такого ґранту?
- Власний досвід і потреба допомогти Могилянці, яка зробила для нас, студентів, так багато. Я закінчив Академію у 1996 році, був у числі перших 200 її студентів. Ті можливості, які дала нам Могилянка – хороший рівень англійської, система Liberal Arts Education, особлива творча атмосфера, впевненість у тому, що немає нічого неможливого, – все це забезпечило нам хороший старт. Я сам на на останньому курсі під керивництвом директора ІКЦ Юрія Хмелевського написав ґрант, який виграв 25 тисяч доларів у фонді «Євразія». Це був неабиякий успіх – завдяки цьому гранту в Академії з’явився оптичний Інтернет канал. І я подумав, що ми – студенти, викладачі, випускники - можемо багато зробити для Академії, кожен у своїй сфері. Тому заснував цей грант. Грошовий його вимір - премія в еквіваленті однієї тисячі доларів США за найкращій проект який здобув зовнішне фінансування на розвиток Академії протягом поточного року.
- Які, на Вашу думку, найдієвіші методи боротьби з проблемами?
- Не лінуватися, а працювати над ними і вирішувати їх!
- Що Ви вважаєте запорукою розвитку бізнесу?
- Оригінальна ідея й наполегливість. Все!
- Навчання в Могилянці відбувається за принципом Liberal Arts Education. Як ви вважаєте, це позначається на подальшій кар’єрі, стилі веденні бізнесу?
- Це допомагає в будь-якій сфері. Це не традиційний «радянський» виш, де навчають лише певним професійним знанням і навичкам. Могилянка дає хорошу університетську освіту, широкий світогляд: я, навчаючись на природничому факультеті, мав можливість вивчати економіку, політологію, соціологію, релігіознавство, культурологію, історію. Якщо людина хоче осягнути всі ці науки - вона їх осягне, головне – мати бажання, а Могилянка допоможе.Далі, в роботі все це дуже знадобиться! Робота повинна бути високооплачуваним хобі та приносити задоволення!