Архів новин 2004 - 2012
Сьогодні випускник Могилянки, завтра – CEO: міф чи реальність?
25 листопада стартує проект «Могилянські історії успіху», цикл зустрічей з випускниками НаУКМА. Перша зустріч - з п. Тарасом Лукачуком, віце-президентом Kraft Foods, генеральним директором в Україні та нових ринках Східної Європи та Азії
25 листопада загальноуніверситетський цикл зустрічей з випускниками НаУКМА «Могилянські історії успіху» розпочнеться із зустрічі з п. Тарасом Лукачуком (ФЕН-1997 р.), віце-президентом Kraft Foods, генеральним директором компанії в Україні та нових ринках Східної Європи та Азії.
П’ятниця, 25-те листопада, 15:00-16:30, аудиторія 4-100.
Кількість місць обмежена! Встигніть зареєструватись до 23:55 23 листопада 2011 року.
Тарас Лукачук - могилянець, який почав свою кар’єру ще на студентській лаві та вже у 35 років став топ-менеджером компанії з річним доходом $ 500 млн.
Журнал «Кореспондент» називає його одним з 15 топ-менеджерів України, які зробили найбільш карколомну кар’єру .
Бренди компанії Kraft Foods продаються у 170 країнах світу, а річний дохід компанії становить 50 млрд. доларів США. В Україні за 2010 рік дохід компанії склав 500 млн. доларів США, у 2011 році - "Крафт Фудс Україна" планує збільшити свій дохід на 10%.
Чому ця зустріч цікава не тільки економістам і правникам?• ФГН: у маркетингу та PR цінують творчих людей із ґрунтовною гуманітарною підготовкою та знанням мов! •ФПрН: чи не хотіли би ви розробляти нові продукти у Research & Development відділі? •ФІн: інформаційні системи транснаціональних компаній коштують мільйони, хтось має ними керувати, •ФСНСТ: перед виходом на ринок будь-якого продукту проводять соціологічні дослідження, дізнайся як?!
«Могилянські історії успіху»
Зустрічі студентів з випускниками в НаУКМА відбуваються періодично на всіх факультетах університету. Факультет економічних наук вже кілька років поспіль проводить цикл таких зустрічей восени з 5-7 випускниками факультету. Ми вирішили розвинути цей успішний досвід ФЕН і організували цикл зустрічей з випускниками для всієї могилянської спільноти, і, в першу чергу, для студентів всіх факультетів, незалежно від спеціальності та року навчання. Адже почути від випускників старших поколінь про досвід особистісного розвитку, визначення життєвих цілей, кар'єрного зростання, зміну пріоритетів може бути цікавим для всіх. Цю ідею підтримала Асоціація випускників НаУКМА. Отже, відтепер цикл «Могилянські історії успіху» відбуватиметься системно, один раз на місяць.
Метою проекту є:
-налагодження зв’язків між випускниками та студентами НаУКМА, створення партнерської мережі;
-розвиток традиції взаємопідтримки та взаємодопомоги могилянців різних випусків і поколінь;
-поширення випускниками власного досвіду і мотивація студентів до саморозвитку;
-допомога студентам НаУКМА в орієнтації на ринку праці та адаптації до його вимог.
Формат зустрічі – виступ гостя та відповіді на запитання учасників зустрічі (до 1,5 год.)
Учасники зустрічі – запрошуємо всіх могилянців: студентів, викладачів, співробітників всіх факультетів та підрозділів, випускників НаУКМА.
Запровадження реєстраційної форми дозволить:
- зібрати і вчасно поінформувати зацікавлену аудиторію;
- повідомити гостя про фахову спеціалізацію учасників зустрічі;
- з'ясувати теми і питання, які цікавлять студентську аудиторію;
- у разі потреби, оперативно перенести зустріч у більше за кількістю місць приміщення. Ми сподіваємось, що ці зустрічі будуть настільки популярними, що з часом навіть Актова зала КМЦ не зможе вмістити всіх бажаючих!
Запрошуємо амбітних і відповідальних студентів увійти до оргкомітету проекту «Могилянські історії успіху», будемо раді представникам всіх спеціальностей. Чекаємо на Ваші резюме до 30 листопада.
Контакти оргкомітету:
Наталя Шумкова, керівник напряму комунікацій з випускниками
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.