Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 55

Архів новин 2004 - 2012

 

 

Вільям Руделіус - в НаУКМА

Дата публікації: 29.03.2006, 15:13

Професор Сarlson School of Management [University of Minnesota] та автор всесвітньо відомого підручника "Маркетинг" Вільям Руделіус тричі зустрічався з Могилянцями

Вільям Руделіус, професор Сarlson School of Management [University of Minnesota] та автор всесвітньо відомого підручника "Маркетинг" [перевиданого вже 8 разів!] під час  свого візиту до України тричі зустрічався з Могилянцями.

Професор Руделіус прочитав курс з маркетингу на програмі Executive MBA в Києво-Могилянській Бізнес-Школі [18-19 березня]. Окрім фундаментальних понять та інструментів, Вільям Руделіус представив учасникам курсу нове "4-точкове" бачення маркетингу та його місця й важливості в загальній стратегії організації,  проілюстрував стратегічну роль маркетингу за допомогою прикладів з власної практики. Основні аспекти курсу:
* Точки диференціації та їх знаходження
* Розробка та впровадження нових продуктів: роль та основні помилки маркетингу
* Маркетинг-мікс та "4P's"
* Маркетингова сегментація
* Маркетингові дослідження та інформація в маркетингу
* Маркетингове планування
* Маркетинг і підприємливе суспільство

Також професор Руделіус провів відкритий майстер-клас на тему "Маркетинг себе" для учасників та випускників програм MBA та управлінського розвитку  kmbs [18 березня].  Майстер-клас гуру маркетингу був присвячений маркетингу персони як професіонала та особистості. Тема майстер-класу є особливо актуальною у світлі глобалізації ринків та гострої боротьби провідних кампаній за талановитих фахівців та менеджерів. Учасники мали нагоду обговорити з Вільямом Руделіусом такі критичні для кар'єрного успіху питання, як аналіз власних сильних сторін та резервів, техніки "продажу" власних вмінь та ідей,  підвищення власної "ринкової цінності" за рахунок вмілого налагодження професійних контактів тощо.


Для студентів бакалаврських програм НаУКМА  професор Руделіус прочитав лекцію    "Маркетинг себе: Пошук кар'єри... Знову... І знову!" [21 березня]. Одночасно відбулася презентація його бестселера "Маркетинг" [перше україномовне видання підручника], за яким навчаються студенти 800 університетів 15 країн світу, в т.ч. і в НаУКМА.  Студенти отримали нагоду особисто поспілкуватися з професором.

Візит професора Руделіуса в Україну відбувся на запрошення та за сприяння Консорціуму з удосконалення менеджмент-освіти в Україні (СЕUME),
в НаУКМА - за ініціативи та організаційної підтримки Києво-Могилянської Бізнес школи та
Кафедри управління та підприємництва Факультету економічних наук університету.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна