КМБШ – краща бізнес-школа року
- Деталі
- Дата публікації: Середа, 19 листопада 2014, 06:59
Бізнес-школою 2014 року в Україні, за версією «Вибора року», стала Києво-Могилянська бізнес-школа (КМБШ).
Могилянка пишається успіхом своїх колег та бажає нових нових успіхів!
Заснована 1999 року, КМБШ відома у міжнародній спільноті бізнесу та бізнес-освіти як самобутня школа думки для бізнес-еліти - лідерів, налаштованих на якісні зміни в собі, своїх компаніях, країні, світі.
Серед досягнень, якими пишається КМБШ -
• партнерство з провідними бізнес-школами світу – Limak Austrian Business School, Rotterdam School of Management, Erasmus University
• kmbs має безумовну 5-річну акредитацію CEEMAN [Central and East European Management Development Association].
• Києво-Могилянська Бізнес Школа виграла грант від Swiss National Fund for Research [Швейцарія] на розробку інноваційної навчальної програми в галузі HRM та міжнародного менеджменту.
• kmbs має повне членство в EFMD [European Foundation for Management Development] – міжнародної організації розвитку менеджменту
• kmbs неодноразово визнавалась найкращою бізнес-школою України
- програми Executive MBA і Master of Banking & Finance [MBF] увійшли в десятку найкращих програм Східної Європи, згідно результатів дослідження міжнародного рейтингового агентства Eduniversal.
- отримала титул “Best MBA” за результатами щорічного огляду найкращих і найуспішніших соціальних та бізнесових структур Києва «Best of Kyiv 2010», організованого виданням “Kyiv Post” o згідно рейтингу бізнес-шкіл від щотижневика “Weekly.ua” kmbs визнано найефективнішою бізнес-школою України
- kmbs тричі перемагала у щорічному рейтингу журналу «Деловой» та отримувала звання бізнес-школи №1 в Україні Міжнародний фестиваль-конкурс
“Вибір року” в Україні працює з 2001 року.
Це загальнонаціональний щорічний проект, що займається визначенням і подальшою популяризацією найбільш якісних і відомих товарів і послуг у різних товарних категоріях на українському ринку. Його основна мета - комплексна оцінка якості і популярності конкретного товару або послуги серед споживачів і експертів-професіоналів з метою вибору-встановлення лідерів року в кожній номінації.
Методика вибору переможця ґрунтується на підсумку результатів маркетингового дослідження, проведеного міжнародною компанією TNS-Україна та підтвердженого аудиторською компанією Deloitte.
Детальніше з методикою дослідження можна ознайомитись за посиланням.