КМБШ – краща бізнес-школа року

 

Бізнес-школою 2014 року в Україні, за версією «Вибора року», стала Києво-Могилянська бізнес-школа (КМБШ).

 

Могилянка пишається успіхом своїх колег та бажає нових нових успіхів!

 

Заснована 1999 року, КМБШ відома у міжнародній спільноті бізнесу та бізнес-освіти як самобутня школа думки для бізнес-еліти - лідерів, налаштованих на якісні зміни в собі, своїх компаніях, країні, світі.

Серед досягнень, якими пишається КМБШ -

• партнерство з провідними бізнес-школами світу – Limak Austrian Business School, Rotterdam School of Management, Erasmus University

• kmbs має безумовну 5-річну акредитацію CEEMAN [Central and East European Management Development Association].

• Києво-Могилянська Бізнес Школа виграла грант від Swiss National Fund for Research [Швейцарія] на розробку інноваційної навчальної програми в галузі HRM та міжнародного менеджменту.

• kmbs має повне членство в EFMD [European Foundation for Management Development] – міжнародної організації розвитку менеджменту

• kmbs неодноразово визнавалась найкращою бізнес-школою України

- програми Executive MBA і Master of Banking & Finance [MBF] увійшли в десятку найкращих програм Східної Європи, згідно результатів дослідження міжнародного рейтингового агентства Eduniversal.

 - отримала титул “Best MBA” за результатами щорічного огляду найкращих і найуспішніших соціальних та бізнесових структур Києва «Best of Kyiv 2010», організованого виданням “Kyiv Post” o згідно рейтингу бізнес-шкіл від щотижневика “Weekly.ua” kmbs визнано найефективнішою бізнес-школою України

- kmbs тричі перемагала у щорічному рейтингу журналу «Деловой» та отримувала звання бізнес-школи №1 в Україні Міжнародний фестиваль-конкурс

 

“Вибір року” в Україні працює з 2001 року.

Це загальнонаціональний щорічний проект, що займається визначенням і подальшою популяризацією найбільш якісних і відомих товарів і послуг у різних товарних категоріях на українському ринку. Його основна мета - комплексна оцінка якості і популярності конкретного товару або послуги серед споживачів і експертів-професіоналів з метою вибору-встановлення лідерів року в кожній номінації.

Методика вибору переможця ґрунтується на підсумку результатів маркетингового дослідження, проведеного міжнародною компанією TNS-Україна та підтвердженого аудиторською компанією Deloitte.

Детальніше з методикою дослідження можна ознайомитись за посиланням.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна