Конкурс Іменного фонду Ігоря Ткаченка на 2015-16 н.р.

 

Іменний фонд Ігоря Ткаченка, одного із основоположників маркетингу та маркетингових досліджень в Україні, оголошує конкурс на здобуття  благодійної допомоги на 2015-2016 навчальний рік.

 

У галузі PR:

 студенти маґістерської програми НаУКМА «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студенти бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;

 написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:

1. Соціальні мережі як інструмент політичного PR

2. Політичний PR в умовах воєнних дій: виклики та можливості

3. Соціальні мережі на варті PR: кому потрібні корпоративні соціальні сторінки?

4. Просування В2В бізнесу у соціальних мережах: переваги та недоліки різних професійних соц.мереж

5. Вірусні соціальні рекламні кампанії: чи є межа етичності?

6. Політична «джинса» - вид корупції чи реклами?

7. Друкована преса vs інтернет-медіа: хто кого?

8. Власна тема

 

У галузі соціології:

 студенти маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;

 написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:

1. Он-лайн торгівля в України: бар’єри та можливості розвитку

2. Споживацькі настрої в умовах кризи

3. Середній клас в Україні: теорія та реальність

4. Зміна тематичних вподобань аудиторії ЗМІ в сучасних реаліях

5. Зміна споживацької поведінки в умовах розвитку новітніх технологій

6. Онлайн поведінка населення України

7. Зміна стилю життя населення України в умовах фінансової скрути

8. Аналіз масиву даних TNS*

9. Власна тема

 

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців:

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 5 жовтня 2015 р. включно.

У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка».

 

Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних** компанії TNS, повинні написати запит на отримання масиву даних на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше 20 вересня 2015 р.

 

Після отримання запиту компанія протягом 3-х робочих днів надає для обробки масив даних форматі SPSS.

Оцінювання складається з 2-х етапів: оцінка роботи (70 балів) та оцінка презентації роботи (30 балів). Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS у першій половині жовтня 2015 р., точна дата презентації буде повідомлена пізніше.

 

Щомісячною благодійною допомогою нагороджується найкраща робота в галузі PR та найкраща робота у галузі соціології, а другі та треті місця отримують разову фінансову винагороду.

До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду.

 

Засновники Іменного фонду ім. І. Ткаченка:

Компанія "Євроіндекс", Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».

З 2008 року провідним партнером Іменного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.

 

*Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS: у Олександри Персикової, тел. 095-268-04-14 201-10-15, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Тетяни Чигирин, тел. 201-10-51, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

*Аналіз масиву даних, який пропонує компанія TNS (дослідження MMI Ukraine проводиться 4 рази на рік, масиви подаються за 2006 - 2013 рр.)

1. Демографічна інформація.

2. Психографічна інформація (судження та цінності).

3. Інформація про дозвілля і розпорядок дня:

- подорожі по Україні та закордон

- спорт

- музика

- відвідування закладів громадського харчування

- проведення вільного часу

- розпорядок дня (будні і вихідні): сон, їжа, навчання, робота, рух у транспорті та ін.

- бюджет часу (медіа споживання (преса, ТВ, радіо, Інтернет), відвідування супермаркетів і т.д.).

 

4. Інформація щодо споживання товарів і послуг:

• продукти харчування:

- гарячі напої (кава, чай)

- прохолоджувальні напої

- кондитерські вироби (шоколад, цукерки)

- продукти швидкого харчування (сухарики, горішки, чіпси, жувальна гумка, шоколадні батончики, морозиво)

- молочні продукти (молоко, глазуровані сирки, йогурти, масло, маргарин) - майонез, кетчуп, соуси, олія, приправи, спеції

- продукти швидкого приготування (супи, вермішель, пюре, сухі сніданки)

• фінансові послуги:

- банківські картки

- депозити

- грошові перекази

- страхові послуги

• інформація щодо автомобілів:

- наявність автомобілів

- автомобільна апаратура

- шини

- мастильні матеріали

- бензин, пальне, АЗС

• сучасні технології:

- мобільний зв’язок

- комп’ютери та Інтернет

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна