Презентація дослідження Джоанни Шостек "Реакція аудиторії на новини та суперечливі наративи під час «інформаційної війни» в Україні"

22 березня, о 16:30, ауд. 4-409

 

Британська дослідниця з Королівського коледжу Голлоувей (Лондонський університет), доктор Джоанна Шостек представить в Могилянській школі журналістики результати дослідження, у якому вона з’ясовує, як українські споживачі новин вирішують, що дивитися і яким ресурсам вірити в умовах, коли "пропаганда" і "дезінформація" вважаються головними загрозами для національної безпеки.

 

 

Під час презентації Джоанна Шостек представить результати свого дослідження, проведеного в Одеській області. Воно демонструє, як громадяни формують свої звички споживання новин і наскільки довіряють новинним матеріалам.

Дослідження базується на опитуванні, а також інтерв’ю та аудіо-щоденниках, у яких мешканці Одеси детально розповіли про свої уявлення і звички щодо споживання новин.

Результати аналізу пояснюють становище з медіаграмотністю в Україні, а також динаміку громадської думки під час інформаційної війни.

 

Сторінка події у facebook за посиланням.

Контакти:

Могилянська школа журналістики, +380 44 463 7702, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна