Презентація дослідження Джоанни Шостек "Реакція аудиторії на новини та суперечливі наративи під час «інформаційної війни» в Україні"
- Деталі
- Дата публікації: Вівторок, 14 березня 2017, 17:15
22 березня, о 16:30, ауд. 4-409
Британська дослідниця з Королівського коледжу Голлоувей (Лондонський університет), доктор Джоанна Шостек представить в Могилянській школі журналістики результати дослідження, у якому вона з’ясовує, як українські споживачі новин вирішують, що дивитися і яким ресурсам вірити в умовах, коли "пропаганда" і "дезінформація" вважаються головними загрозами для національної безпеки.
Під час презентації Джоанна Шостек представить результати свого дослідження, проведеного в Одеській області. Воно демонструє, як громадяни формують свої звички споживання новин і наскільки довіряють новинним матеріалам.
Дослідження базується на опитуванні, а також інтерв’ю та аудіо-щоденниках, у яких мешканці Одеси детально розповіли про свої уявлення і звички щодо споживання новин.
Результати аналізу пояснюють становище з медіаграмотністю в Україні, а також динаміку громадської думки під час інформаційної війни.
Сторінка події у facebook за посиланням.
Контакти:
Могилянська школа журналістики, +380 44 463 7702, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.