Онлайн-проєкти студентів факультету інформатики для Moneyveo: перший досвід та призовий фонд у 100 000 грн

У рамках навчального курсу «Пошукова оптимізація веб-застосувань», до розробки та викладання котрого були залучені фахівці компанії Moneyveo, студенти 3-4 курсів слухали лекції від фахівців та створювали власні онлайн-проєкти. Курс стартував ще восени 2019 року, а наприкінці курсу визначили авторів проєктів-переможців, котрі отримали фінансову винагороду.

 

Переможцем став проєкт студентів ФІ-4 Ігоря Шудри, Дениса Василенко, Анастасії Дєточкіної, Вікторії Козопас та Анастасії Владимирської - сайт із депозитним калькулятором. Студенти з команди, яка над ним працювала, отримали від Moneyveo 50 000 грн.

Друге місце та винагороду у 30 000 грн здобув веб-проєкт із відгуками про кредити – розробниками була команда студентів третього курсу факультету інформатики Андрій Коваленко, Михайло Мокрий, Сергій Конюшенко та Михайло Філоненко.

Третім став сайт із рейтингом українських банків команди студентів у складі студентів ФІ-4 Дмитра Зубка, Єлизавети Черепиної, Анни Шкути, Дар’ї Тищенко та Станіслава Теліженко – автори отримали у винагороду 20 000 грн.

 

«Як розробники, ми вміємо створювати сайти. Але залучати на них аудиторію пробували вперше, – розповіла студентка Єлизавета. – Тому робота з пошуковою оптимізацією виявилася найцікавішою. Найскладніше було підтримувати позитивну динаміку відвідування сайту, оскільки для цього доводилося постійно відстежувати та задовольняти інформаційні запити відвідувачів».

 

«Першочергово, головним задумом курсу було розповісти студентам про інтернет-маркетинг, на практиці вийшло зачепити і інші важливі теми, - розповідає автор ідеї та реалізатор, викладач та випускник («Комп'ютерні науки» БП та СП 2003, 2004) НаУКМА Максим Корнійчук. - Перш за все, — це лідерство, робота в команді та управління нею. Студенти 3-4 курсів, що вже мають навички веб-програмування, на прикладі теми пошукової оптимізації побачили, як їхні технічні знання поєднуються з вимогами бізнесу. Ядром курсу були навчальні проєкти, що були наближені до реальних бізнес умов. Студенти генерували і валідували ідеї, досліджували ринки, реалізовували сайти на комерційних хостингах, мали доступ до платних маркетингових інструментів і ресурсів та керували рекламними бюджетами, які виділялися на кожну команду. І, звісно ж, відпрацьовували навики проєктного менеджменту, комунікації і презентації своїх проєктів».

 

Так, до викладання курсу долучилося дев`ять спеціалістів від Moneyveo, котрі протягом чотирьох місяців читали студентам лекції. До того ж, завдяки фінансовій підтримці компанії, студенти отримали доступ до платних інструментів інтернет-маркетингу та спробували їхнє використання в реальних проєктах.

 

Як зазначають на факультеті інформатики НаУКМА, такий досвід є надзвичайно корисним, як для студентів, так і для викладачів і адміністрації факультету. За словами декана факультету Андрія Глибовця - це лише початок й на факультеті вже працюють над заохоченням інших компаній до такої співпраці: «Завдяки співпраці з Moneyveo, пану Максиму вдалося створити дуже цікавий і насичений курс. Майже усі лекції проводили представники самої компанії, отож студенти отримували знання, які безпосередньо використовуються для вирішення тих чи інших бізнес-завдань. Безумовно, такий підхід вимагає високого рівня координації, щоб ефективно співставити теоретичні і практичні завдання, проте, на думку багатьох студентів, він себе цілком виправдав».

 

Додамо, що компанія Moneyveo працює на такому сегменті банківського сектору, як онлайн кредитування. У цьому році компанія увійшла до топ 20 найбільш інноваційних компаній України у 2019 році, а команда маркетингу, котру очолює випускник НаУКМА Максим Параска, була визнана кращою в Україні за підсумками премії Effie Awards Ukraine 2019.  

 

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна