Третя конференція викладацької майстерності в НаУКМА відбулась онлайн
- Деталі
- Дата публікації: Понеділок, 06 липня 2020, 14:40
18 червня у НаУКМА в онлайн форматі відбулась Третя конференція викладацької майстерності, що була присвячена викладанню на відстані. 190 учасників із університетів усієї країни обмінювались досвідом щодо практик дистанційного навчання.
«Звісно, ми традиційно планували зібратися в Могилянці на живу Конференцію, але карантин вніс свої корективи й ми, довго не думаючи над темою, вирішили проводити конференцій онлайн і про онлайн, - розповідає співорганізаторка Конференції, керівниця напрямку підвищення кваліфікації викладачів НаУКМА Наталя Старинська. – Зазвичай ми проводимо цю конференцію лише для викладачів Могилянки, але теперішні умови спонукали нас зробити її відкритою й поділитися могилянським досвідом дистанційного навчання з колегами та колежанками з інших університетів».
На Конференції виступали 13 спікерів, котрі 7 годин у рамках 4-ьох тематичних панелей ділилися з учасниками порадами.
Перша панель була присвячена моделям, інструментам, формам та методам створення онлайн курсу:
- про загальні підходи до розробки курсу в дистанційному форматі та, зокрема, про викладання точних наук розповіла Світлана Дрінь, старша викладачка кафедри математики НаУКМА;
- про мотивацію студентів до вивчення дисциплін - Лариса Довга, професорка кафедри культурології НаУКМА;
- як перевести курс фізики для магістрів в дистанційний формат - Лариса Хоменкова, доцент кафедри фізико-математичних наук НаУКМА;
- про виклики та про те, чому важливо враховувати зворотний зв’язок від студентів - Іван Яцкевич, заступник декана, доцент кафедри приватного права НаУКМА.
На другій панелі «Виклики оцінювання: що оцінюємо, сесія онлайн, баланс навантаження, доброчесність» говорили:
- про гнучкі підходи у викладанні і як це допомагає підвищувати навчальний ефект - Максим Корнійчук, випускник, викладач кафедри мультимедіа систем НаУКМА;
- як зберегти атмосферу особистого спілкування та залучення студентів, і провести сесію без надмірного навантаження - Анастасія Онатій, випускниця, старша викладачка кафедри української мови НаУКМА;
- як організувати синхронне тестування на майже тисячу студентів, і що потрібно врахувати, щоб такий амбіційний план вдався - Дмитро Мазін, випускники, завідувач кафедри англійської мови,
- як забезпечити дотримання правил академічної доброчесності в дистанційному форматі - Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти та старша викладачка кафедри англійської мови.
Про підтримуюче середовище в університеті на час дистанційного навчання говорили на третій панелі:
- як робота зі старостами може зберегти психологічне здоров’я всіх студентів університету - Діана Проценко, випускниця, керівниця відділу по роботі зі студентами НаУКМА;
- як можна організувати психологічну підтримку викладачів, навчити їх підтримувати себе та одне одного - Сергій Богданов, керівник Центру психічного здоров’я та психосоціального супроводу.
На четвертій панелі «Могилянка для викладачів: спільнота, інформаційна, методична та технічна підтримка» говорили про:
- те, де шукати допомоги, якщо у вас труднощі з технічними питаннями - Олександр Поддєнєжний, керівник Центру електронної освіти НаУКМА;
- як зберегти відчуття спільноти на відстані - Валерія Казадарова, керівниця стратегічного відділу НаУКМА;
- де шукати інформацію щодо методики викладання в онлайн форматі - Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА;
- можливості підвищення кваліфікації викладачів в НаУКМА - Наталя Старинська, керівниця напрямку підвищення кваліфікації викладачів НаУКМА.
Команда організаторів конференції запрошує після перегляду відео, заповнити коротку форму зворотного зв’язку: «Це забере не більше 3 хвилин, а для нас стане важливою інформацію, яку ми використаємо, щоб зробити Четверту конференцію ще кориснішою».