Факультет інформатики та Moneyveo підписали меморандум про співпрацю
- Деталі
- Дата публікації: Понеділок, 28 вересня 2020, 19:48
22 вересня декан факультету інформатики НаУКМА Андрій Глибовець та генеральна директорка компанії Moneyveo Альона Андронікова підписали меморандум.
Підписання договору передбачає розробку довгострокових програм, організацію спільних конференції, лекцій та науково-технічні проєктів. У рамках реалізації співпраці вже стартував курс «Пошукова оптимізація веб-застосувань».
«Вірю, що наша співпраця буде розширюватися, бо в нас ще багато ідей, - зазначив декан факультету інформатики Андрій Глибовець. - Разом ми зробили дуже класний курс, що стартував вдруге цього року. Це вибіркова дисципліна, за яку студенти голосують записом і 75 студентів на курсі - вагоме підтвердження».
За словами Максима Корнійчука - автора ідеї та керівника курсу, викладача та випускника («Комп'ютерні науки» БП та СП 2003, 2004) НаУКМА - курс зазнав важливої трансформації й тепер студенти не змушені обирати з обмеженого переліку тем, а особисто формують та втілюють найкращі ідеї: «У багатьох проєктів є потенціал подальшого розвитку і після завершення курсу. Переконаний, що більша частини із навчальних - може перерости в повноцінні стартапи.
Курс «Пошукова оптимізація веб-застосувань» зародився ще два роки тому, як ідея навчальної дисципліни з інтернет-маркетингу, - розповідає Максим Корнійчук. - Нині курс охоплює величезне коло тем: від, власне, пошукової оптимізації до роботи в команді та управління проєктами, пошук цільової аудиторії, користування Google Analytics та Google Ads, обрання рекламних інструментів та розподіл ресурсів тощо»
Лекторами курсу є спеціалісти від Moneyveo, котрі на практичних прикладах навчають студентів просувати застосунки в мережі. Не менш важливим є і те, що завдяки фінансовій підтримці компанії, студенти мають доступ до платних інструментів інтернет-маркетингу та використовують їх під час реалізації своїх проєктів.
Варто зазначити, що компанія Moneyveo увійшла до топ 20 найбільш інноваційних компаній України у 2019 році, а команда маркетингу, котру очолює випускник НаУКМА Максим Параска, була визнана кращою в Україні за підсумками премії Effie Awards Ukraine 2019.