Нагороджено переможця проміжного конкурсу ім. Ігоря Ткаченка 2012 р.

Ним став Святослав Святненко, студент 2-го курсу спеціальності «соціологія»

25 травня 2012 року в офісі компанії TNS в Україні конкурсне журі Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка визначило переможця проміжного конкурсу на отримання разового студентського ґранту ім. Ігоря Ткаченка. Переможцем конкурсу став Святослав Святненко, студент 2-го курсу спеціальності «соціологія» Національного університету «Києво-Могилянська академія». Він отримав ґрант 3000 грн. за аналітичну роботу на тему: «Розробка маркетингової програми просування йогуртів АБС маслозаводу на ринок міста Києва». Спеціальна премія 1500 грн. за кураторство найкращої студентської роботи в галузі соціології була присуджена науковому керівнику студента-переможця, викладачу НаУКМА, доценту, кандидату психологічних наук Олександру Виноградову.

Проміжний конкурс на отримання разових студентських ґрантів імені Ігоря Ткаченка був оголошений у лютому 2012 року з метою заохочення та стимулювання професійного потенціалу творчої студентської молоді. В цьому році роботи на конкурс надіслали студенти-соціологи з Національного університету «Києво-Могилянська академія» і Донецького державного університету управління.

За умовами конкурсу студенти використовували для написання своїх аналітичних робіт масиви даних дослідження MMI Ukraine’ 2008-2010 рр. компанії TNS в Україні, самостійно обравши тему, що їх цікавить, в рамках даного масиву. Під час презентацій учасники конкурсу аргументували свої гіпотези і висновки, демонструючи аналітичні здібності та вміння застосовувати теоретичні знання на практиці. На цей конкурс були представлені вісім робіт з двох університетів.

Стипендійний фонд імені Ігоря Ткаченка заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року. Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Ольга та Валентина Ткаченко, Володимир Хливнюк, компанії Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, рекламна агенція «Марсмедіа». З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

TNS в Україні — це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень «на замовлення» — компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP. TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки і мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень. TNS в Україні проводить як конкретні дослідження на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, DAR Kiev, Omnibus, CATI Omnibus. Компанія проводить дослідження у таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров’я та фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова й банківська діяльність, тощо.

На фото:

ліворуч - бізнес-директор компанії TNS Сергій Ткаченко, праворуч - переможець конкурсу Святослав Святенко.


© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна